• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 4 مهر 1402
کد مطلب : 203915
+
-

اخبار کوتاه

  قائم‌مقام وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه هیچ‌گونه جلسه‌ای در دولت با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری درباره تخصیص ارز کشاورزی به واردات خودرو تشکیل نشده است، گفت: معاون اول رئیس‌جمهوری صرفا دستور بررسی چالش‌های صادرات خشکبار و رسیدگی به دغدغه کشاورزان در این حوزه را داده است و جلسه‌ای مرتبط با واردات خودرو تشکیل نشده است.
  رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: قبل از ورود سیمان به بورس، ۷۰درصد سیمان را ۲۰نفر دادوستد می‌کردند اما اکنون همه می‌توانند بدون انحصار سیمان بخرند و خروج سیمان از بورس به بهانه حل مشکلات مسکن آدرس غلط دادن است چراکه این کار سیمان را گران‌تر به‌دست مصرف‌کننده واقعی می‌رساند.
  مدیرعامل بورس انرژی گفت: منافع کاهش خاموشی برای صنایع خریدار برق سبز ۲۵هزار میلیارد ریال است و مشترکانی که از طریق تالار برق سبز به تامین برق مورد نیاز خود اقدام کنند مشمول مدیریت مصرف نشده و به‌میزانی که از بورس خرید داشته باشند در برنامه‌های خاموشی قرار نمی‌گیرند.
  آمار منتشر شده از وضعیت تولید آلومینیوم درمجموع 5‌ماه امسال نشان می‌دهد 4شرکت اصلی تولیدکننده شمش آلومینیوم کشور درمجموع ۲۶۸هزار تن آلومینیوم تولید کرده‌اند.
  سخنگوی صنعت آب گفت: تولید سیب در حوضه آبریز دریاچه ارومیه افتخار نیست و روند استفاده از آب برای توسعه محصولات کشاورزی‌ غیرراهبردی در حوضه آبریز دریاچه ارومیه باید متوقف شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید