• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 30 شهریور 1402
کد مطلب : 203536
+
-

بازگشت جشنواره تئاتر دانشگاهی

مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی بعد از 4سال در کنار جشنواره تئاترفجر براساس تفاهمنامه همکاری با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.
تفاهمنامه همکاری مشترک اداره‌کل هنرهای نمایشی و اداره‌ کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی امضا شد.
مهدی بادپا در این برنامه گفت: امیدواریم به‌زودی شاهد برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی و رونق دوباره کانون‌ها و تشکل‌های تئاتری دانشگاه‌ها باشیم؛ زیرا در زمان همه‌گیری کرونا، به این تشکل‌ها آسیب زیادی وارد شده است.
وی افزود: جشنواره‌های متعددی را در اداره ‌کل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، برگزار می‌کنیم که دانشجویان همراه و مشتاق برگزاری آنها هستند. برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا با کانون‌های تئاتر دانشگاه‌ها و جمعی از دانشجویان تئاتر، نشستی برگزار کنیم تا به‌صورت دقیق‌تری بتوانیم جهت برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی، قدم برداریم.
مدیرکل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با تأکید بر اینکه جلسات متعددی برای برگزاری جشنواره تئاتر دانشگاهی برگزار شده است، گفت: سازوکاری را برای اجرای کانون‌های تئاتر ایجاد کرده ایم که براساس آن بعد از 4سال جشنواره تئاتر دانشجویی به همت معاونت فرهنگی در کنار جشنواره تئاتر فجر حضور خواهد داشت.

این خبر را به اشتراک بگذارید