• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 29 شهریور 1402
کد مطلب : 203457
+
-

اخبار کوتاه

  نمایندگان مجلس برای تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح لایحه تجارت موافقت کردند. این برای سومین بار بود که لایحه برای اصلاح بین مجلس و شورای نگهبان رفت‌وآمد داشت.
  پیش‌بینی‌ها تداوم کاهش بارش‌ها در حوضه‌های آبریز درجه یک و دو کشور را در روزهای پایانی سال آبی جاری نشان می‌دهد، به‌طوری‌که این هفته 2حوضه آبریز اصلی بدون بارش است و هفته آینده، 3حوضه بدون بارش خواهد بود.
  سرپرست معاونت بانکی و اعتباری صندوق توسعه ملی از اعطای تسهیلات و همچنین مشارکت این صندوق برای خرید کشتی و نفتکش خبر داد.
  دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه ارزبری بالا و عمل متقابل نسبت به تحریم‌ها را ازجمله مهم‌ترین دلایلی عنوان کرد که مسئولان برای ممنوعیت واردات آیفون۱۴ به بالا مطرح کرده‌اند و گفت: به این ترتیب میزان واردات و ارزبری آیفون به‌شدت کاهش پیدا کرده است.
  سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: فروش بلیت چارتری هواپیما در تمامی مقاصد داخلی تا اطلاع ثانوی ممنوع است و مسافران درصورت مشاهده تخلف گزارش دهند.
  سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به کاهش ۲۵درصدی قیمت در 3‌ماه اخیر در این شهر، از تحویل ۱۰هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در آینده نزدیک خبر داد.
  وزیر اقتصاد و دارایی از کاهش 42درصدی بخشنامه‌های مرتبط با گمرک و تجارت خارجی در سال‌جاری خبر داد.
  معاون اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت رفاهی استان‌های مرزی اغلب از متوسط پایین‌تر بوده و در صدر فهرست ۲دهک با پایین‌ترین درآمد قرار دارند.
  مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران گفت: تعداد ۳۵۶دستگاه خودروی قاچاق در اختیار سازمان اموال تملیکی استان تهران قرار دارد که در آینده نزدیک ۱۰۵دستگاه پس از تأییدیه استاندارد و محیط‌زیست به مزایده گذاشته می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید