• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 22 شهریور 1402
کد مطلب : 202918
+
-

کار برای کودکان را دوست دارم

گفت‌وگو با بهراد خرازی، بازیگر سریال فوفو، مسافری از کامادو

گپ
کار برای کودکان را دوست دارم

سریال «فوفو، مسافری از کامادو» از تیرماه امسال در شبکه نمایش خانگی در حال پخش است و در میان تعداد زیاد سریال‌ها، از معدود سریال‌هایی است که برای کودکان ساخته شده است. سریال ساخته میثم معراجی است و بازیگران زیادی در آن حضور دارند. بهراد خرازی هم در این سریال نقش سرهنگ را بازی می‌کند. بهراد خرازی را از سیب خنده می‌شناسیم؛ مجموعه‌ای به کارگردانی رضا عطاران که سال76 از تلویزیون پخش شد و تماشاگران زیادی هم داشت. او بعد از سیب خنده چندین فیلم و سریال بازی کرد اما مدت‌ها بود که دیگر او را در سریالی ندیده بودیم. در این گفت‌وگو با او درباره این سریال و وضعیت فیلم و سریال کودک صحبت کردیم.

از سریال فوفو، مسافری از کامادو بگویید. چه شد به این سریال پیوستید؟
از طرف میثم معراجی، کارگردان کار و دوست خوبم، آقای کرباسیان با من تماس گرفتند و گفتند یک کار کودک داریم و برای صحبت به دفتر دعوت شدم. آقای معراجی به من گفت می‌خواهم نقش را بیشتر از سنت بازی کنی و من هم قبول کردم. متن را هم که خواندم دیدم خیلی جذاب است. میثم معراجی هم آدمی ‌است که کار کودک را بلد است. چون خودش 2 کودک دارد و بچه‌ها را خیلی خوب می‌شناسد. نتیجه همه اینها نقش سرهنگ در سریال فوفو شد که آن را بازی کردم.
خارج از حوزه کودک و نوجوان هم کارهایی انجام داده‌اید؟
بله. الان ‌ درگیر یکی،دو کار هستم که یکی‌شان کار تاریخی است و دیگری هم یک کمدی بزرگسال است. ولی علاقه اصلی‌ام کار کودک است.
بازخوردهایی که از سریال فوفو گرفته‌اید چطور بوده است؟
بازخوردهایی که گرفته‌ام خیلی بامزه است. برای من یک‌سری ویدئو می‌فرستند که خیلی جالب است. یکی از این ویدئوها از یک دختر بچه بود که حتما باید موسیقی سریال فوفو پخش می‌شد تا غذا می‌خورد. از این ویدئوها زیاد دارم و خستگی چند وقت کار کردن را توجه همین بچه‌های کوچک به سریال از تنم بیرون می‌کند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید