• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 16 مرداد 1402
کد مطلب : 199065
+
-

مثلث جایگزین

پاریس از ستاره‌ها خالی و خالی‌تر می‌شود

مثلث جایگزین

احتمال دارد پاریس در این تابستان هر 3ضلع مثلث MNM را از دست بدهد. مسی که رایگان جدا شد و به اینترمایامی در آمریکا رفت، امباپه یا باید تمدید کند یا یک سال روی سکو بنشیند و نیمار هم احتمالا به بارسلونا برگردد. این یعنی پوست‌اندازی کامل تیم و رهایی از فشار ستاره‌های پرسروصدا. فراموش نکنیم سرخیو راموس هم رایگان جدا شده اما تیمی پیدا نکرده.
    مبخوت المرّی، خبرنگاری که به‌عنوان نخستین نفر انتقال مسی به اینترمایامی را اعلام کرده بود، در خبری جدید مدعی شده نیمار به بارسلونا ملحق خواهد شد تا جانشین عثمان دمبله شود! منابع نزدیک به بارسلونا مدعی هستند ژاوی روی کیفیت فنی ستاره سابق آبی اناری‌ها شکی ندارد اما نگران به‌هم‌خوردن تعادل رختکن بعد از حضور او در تیمش است. در روزهای گذشته نیمار نام پاری‌سن‌ژرمن را از بیو اینستاگرام خود حذف کرده است.
    رندال کولو موانی ستاره فرانسوی آینتراخت فرانکفورت تصمیم گرفت به پاری‌سن‌ژرمن بپیوندد و با این باشگاه به توافق نهایی رسیده است. باشگاه آلمانی برای ستاره خود 100‌میلیون یورو می‌خواهد. به این ترتیب مثلث آسنسیو، کولو موانی و دمبله جایگزین مسی، نیمار و امباپه خواهد شد.
    باشگاه لایپزیش برای خرید کوناته، ورنر، گواردیول، ژوبوسلای و انکونکو مجموعا 77‌میلیون یورو هزینه کرد و این بازیکنان را 313‌میلیون یورو به فروش رساند.
    شارل دکتلار با قراردادی قرضی و بند خرید اختیاری 23‌میلیون یورویی به آتالانتا پیوست.
    اشلی فیلیپس مدافع 18‌ساله و ولزی بلکبرن با قراردادی به ارزش 2‌میلیون پوند به تاتنهام ملحق شد.
    متئوس فرانسا با قراردادی ۵‌ساله به ارزش ۲۰‌میلیون یورو به‌علاوه ۱۰‌میلیون یورو پاداش از فلامینگو به کریستال پالاس پیوست.
    یری مینا مدافع کلمبیایی سابق بارسلونا و اورتون به فیورنتینا رفت.
    جانلوییجی بوفون 3‌روز پس از آنکه در 45سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد، به‌عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا انتخاب شد. پس از جدایی جانلوکا ویالی از تیم ملی به‌دلیل پیشرفته‌شدن سرطانش این پست خالی مانده بود.
    منچسترسیتی به اطلاع باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن رسانده که تمایلی به فروش برناردو سیلوا ندارد. سیتیزن‌ها به‌زودی پیشنهادی برای تمدید قرارداد به برناردو ارائه می‌دهند. همه‌‌چیز به خواسته بازیکن بستگی دارد اما من‌سیتی در تلاش برای حفظ او جدی است. گواردیولا حتی کایل واکر را هم قانع کرده که بماند و به بایرن مونیخ نرود.
    پیشنهادی به ارزش بیش از 100‌میلیون یورو از بایرن‌مونیخ به‌دست تاتنهام رسید. به گزارش فلوریان پلتنبرگ، تاتنهام هنوز پاسخی به این پیشنهاد نداده و سران بایرن در انتظار واکنش آنها هستند. بایرن‌مونیخ محدودیت زمانی برای پیشنهاد مشخص نکرده است. فعلا دنیل لوی، رئیس باشگاه انگلیسی برای تعطیلات در آمریکا به‌سر می‌برد.
    چلسی ممکن است به سراغ سایر گزینه‌های خود در بخش هافبک ازجمله لئاندرو پاردس هافبک پاری‌سن‌ژرمن برود زیرا از موضع برایتون نسبت به مویزس کایسدو ناامید شده است. پاردس در پاریس یک نیروی مازاد است. او فصل گذشته هم به یوونتوس قرض داده شده بود.
    برایتون با آژاکس به توافقی اصولی برای جذب محمد کودوس با قراردادی به ارزش 40‌میلیون یورو رسیده است. با این خرید احتمال اینکه برایتون کایسدو را با 80 تا 100‌میلیون بفروشد، افزایش می‌یابد.
    باشگاه رئال‌مادرید در واکنش به شایعات مربوط به تصمیم فلورنتینو پرس برای ترک سمت ریاست باشگاه، در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «تمام این شایعات از اساس دروغ است.»
    لازار سامارژیچ هافبک 21ساله و صربستانی اودینزه با عقد قراردادی تا سال 2028 به ارزش 16میلیون یورو + فابیان به‌عنوان بخشی از معامله به همراه بند بازخرید این بازیکن به اینتر منتقل شد. اینتر دروازه‌بان سوئیسی بایرن مونیخ -یان زومر- را هم در اختیار گرفت.
    منچسترسیتی آماده است برای جذب کارو میتوما، وینگر ژاپنی برایتون اقدام کند. او می‌تواند جانشین ریاض محرز شود که اخیرا به الاهلی عربستان رفته. با ورود این ژاپنی، محبوبیت من‌سیتی در شرق آسیا افزایش خواهد یافت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید