• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 28 خرداد 1402
کد مطلب : 194810
+
-

نکو و نیمکت خالی

سرمربی جدید استقلال بالاخره چه زمانی معرفی خواهد شد؟ باشگاه ظاهرا فقط 2گزینه داخلی برای نیمکتش دارد با این حال، زمان معرفی سرمربی جدید مدام به تعویق می‌افتد. دیروز معاون باشگاه از انتخاب سرمربی در ساعات پایانی شب خبر داد و تنها ساعاتی بعد مدیرعامل باشگاه از هواداران خواست کمی صبر به خرج بدهند. گناه هواداران استقلال چیست که همیشه باید صبور باشند؟ از آسیا حذف شوند و صبور باشند، جام‌ها را از دست بدهند و صبور باشند و...

  جواد نکونام؛ خیلی نزدیک و خیلی دور
 فصل گذشته این خود او بود که تصمیم گرفت به آبی‌ها پاسخ منفی بدهد و در فولاد بماند. حالاهم که از نکو به‌عنوان گزینه جدی استقلال نام برده می‌شود،خبرگزاری فارس مدعی شده که جواد حالا فاصله زیادی با استقلال دارد. در این گزارش دلیل این فاصله، نحوه جدایی نکو از فولاد آسیایی عنوان شده اما معلوم نیست این ماجرا چه ارتباطی با مدیران استقلال دارد. برخی دیگر از گمانه‌زنی‌ها، رقم پیشنهادی نکونام و مشکلات مالی استقلال را عامل دور شدن او از تیم می‌دانند. شاید  هم برخی مشکلات غیرفوتبالی، موجب شده مجوز حضور او در این تیم صادر نشود. خود حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال به نوعی این مورد آخر را تأیید کرده. به هر حال، همین حالا نیز پرونده حضور نکو روی نیمکت باشگاه استقلال هنوز رسما بسته نشده است.

  زمانی که از دست می‌رود
استقلال درست مثل همیشه در حال از‌دست‌دادن زمان است. این تیم در 10سال گذشته، فقط یک‌بار قهرمان لیگ برتر شد و آن قهرمانی نیز در شرایطی به‌دست آمد که سرمربی تیم فرصت کافی برای بستن تیم و شروع لیگ را در اختیار داشت. تغییرات مداوم، همواره موجب شده استقلال در شروع فصل امتیازهای زیادی از دست بدهد و جبران امتیازهای از‌دست‌رفته برای این تیم کمی غیرممکن باشد. به هر حال مشکلات جدی این روزهای استقلال نیز به بلاتکلیفی این تیم در فوتبال ایران تداوم می‌بخشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید