• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
جمعه 5 خرداد 1402
کد مطلب : 192828
+
-

چند فریم ماندگار از هفته‌ای که گذشت

بازگشت آرامش

عکس خبر
بازگشت آرامش

گاهی اثر یک فریم عکس در انتقال پیام و مفاهیم خیلی بیشتر از کلمات و ساعت‌ها نوشتن و قلم زدن است؛ درست مثل همین چند عکس. به این تصاویر خوب نگاه کنید چقدر، عشق، امید، ایثار و فداکاری از آنها ساطع می‌شود. ببینید 6روز گذشته در گوشه و کنار این سرزمین چطور سپری شده است.

شنبه   30  اردیبهشت
تنت بوی موج دریا می‌دهد

سرانجام پس از 8‌ماه دریانوردی تاریخی روی نوار آبی به دور کره زمین، ناوگروه 86نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن دنا و ناوبندر مکران در بندرعباس پهلو گرفت و دلاورمردان نیروی دریایی ارتش به آغوش خانواده و وطن برگشتند. خانواده این  مردان بعد از ماه‌ها چشم انتظاری، دیدار تازه و رفع دلتنگی کردند که لحظه‌های زیبایی به یادگار ماند.
 



یکشنبه   ۳۱  اردیبهشت
جشن دختران بهشت

قرارشان قطعه 40گلزار شهدای بهشت زهرا(س) و همگی از مدارس جنوب تهران به جشن دعوت شده بودند. در این جشن بیش هزار و ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدارس حضور داشتند و دختران آفتاب، همپای خانواده‌های شهدای غیرت، امنیت و مدافع حرم با عرض ارادت با هم نماز خواندند.




دوشنبه   1    خرداد
رها‌سازی‌ 4/5 میلیون بچه ماهی در خزر

۴.۵ میلیون قطعه بچه ماهی استخوانی و خاویاری عصر این روز با حضور رئیس سازمان شیلات و جمعی از مردم استان گیلان در رودخانه چمخاله لنگرود گیلان رهاسازی شد.


سه‌شنبه   2    خرداد
تشییع باشکوه با حضور دهه هشتادی‌ها

مراسم تشییع پیکر 3 تن از شهدای مرزبانی سراوان از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی در مشهد در حالی برگزار شد که از بچه‌های دهه هشتادی و نودی تا فرماندهان و مردم از روستاهای دور و نزدیک آمده بودند. البته 3شهید هم خودشان دهه هشتادی بودند که روز حادثه در برجک مرزبانی «مَزه‌سر» حضور داشتند و در حمله گروهک جیش الظلم از خاک پاکستان به پاسگاه مرزی مک سوخته سراوان به شهادت رسیدند.

چهار‌شنبه   3    خرداد
یادمان سردار متوسلیان

پس از جانمایی سردیس‌های مختلف در پایتخت توسط سازمان زیباسازی، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، مراسم رونمایی از سردیس سردار شهید احمد متوسلیان، در مقابل پادگان شهید بروجردی برگزار شد. این پادگان در حاشیه بزرگراهی به‌نام سردار متوسلیان قرار دارد. سردیس حاج احمد متوسلیان از جنس فایبرگلاس و در ابعاد ۵/۱ برابر توسط علی حاج مرادی، مجسمه‌ساز شناخته شده کشور در مدت ۴‌ماه ساخته شده است.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید