• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 24 اسفند 1401
کد مطلب : 187881
+
-

پیش‌بینی رشد ۳۰ درصدی سفرهای نوروزی‌به مازندران

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران گفت: پیش‌بینی می‌شود سفرهای نوروزی به مازندران امسال ۳۰ درصد افزایش داشته باشد.
به گزارش مهر، رضا علیخانی با بیان اینکه نظام حاکمیتی و حکمرانی شهرها باید آماده استقبال از مسافران نوروزی باشند، اظهار کرد: مدیران شهرها تلاش کنند تا بالاترین ایمنی رفاه و آسایش سفر برای مسافران نوروزی رقم بخورد.
وی از پیش‌بینی افزایش ۳۰ درصدی سفر به مازندران در ایام نوروز خبر داد و افزود: در بازدیدهای اخیر مشاهده شد که آمادگی خوبی در شهرهای استان ایجاد شده است و تلاش شود تا کاستی‌های موجود رفع شود. معاون عمرانی استاندار مازندران مسافرخیز بودن مازندران را نیازمند بازدید و سرکشی از شهرستان‌ها دانست و یادآورشد: بنا داریم وضعیت همه شهرهای استان بازدید و ارزیابی شود. علیخانی با اشاره به اینکه از محورهای مواصلاتی استان جهت بررسی وضعیت ایمنی و سهولت سفر نیز بازدید خواهد شد، تصریح کرد: در کنار شهرداران، دستگاه‌های امدادی، خدماتی، پلیس راه و راهور فراجا نیز در حال تلاش برای ایجاد شرایط مطمئن سفر برای هم‌میهنان هستند. وی از شهرداران خواست تا به نصب المان در ورودی‌و سطح شهرها اهتمام جدی داشته باشند و خاطرنشان کرد: باید المان ایجاد شده با فرهنگ شهری همخوانی داشته باشد. همچنین به‌دلیل همزمانی نوروز امسال با ‌ماه‌مبارک‌رمضان، هردو دیده شود. معاون عمرانی استاندار مازندران نظافت، تمیزی و سلامت شهر را ۵۰ درصد کار شهرداران در این ایام اعلام و تصریح کرد: شهرهایی که دارای رودخانه و دریا هستند، باید زیباسازی و پاکسازی رودخانه و سواحل را انجام بدهند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید