• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 21 اسفند 1401
کد مطلب : 187623
+
-

عدد خبر

۲۸ اسفند آخرین روز فعالیت مدارس در سال‌جاری خواهد بود. محمدمهدی کاظمی، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: مدارس مطابق روال هرساله تا آخرین روز کاری سال۱۴۰۱ باز است و از خانواده‌ها می‌خواهیم، با توجه به محدودیت زمانی تا پایان سال تحصیلی، حضور دانش‌آموزان در مدارس را پیگیری کنند تا بعد از تعطیلات نوروز شاهد عقب‌افتادگی‌های درسی و آموزشی دانش‌آموزان نباشیم.

3مدرسه در شهرهای باغ‌ملک و آبادان استان خوزستان دیروز درگیر مسمومیت‌های سریالی شدند. براساس اعلام روابط‌عمومی آموزش و پرورش باغ‌ملک دیروز ۵۴نفر در 2مدرسه دخترانه عفت و فروغ کوی آل خورشید باغ‌ملک مسموم شدند که این تعداد شامل ۵۱دانش‌آموز و 3معلم بودند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان هم از بروز مسمومیت برای تعدادی از دانش‌آموزان مدرسه دخترانه دکتر معین خبر داد و گفت: کارشناسان فوریت‌های پزشکی شماری از این دانش‌آموزان را به بیمارستان‌های آیت‌الله طالقانی و شهید بهشتی منتقل کردند.

۲۴هزار نومعلم از ابتدای مهر1402 به کلاس‌های درس می‌روند. رضامراد صحرایی، رئیس دانشگاه فرهنگیان با اعلام این خبر گفت: پیش‌بینی ما برای خروجی سال آتی دانشگاه، حدود ۲۴هزار نفر است و جز موارد خاص که قوانین اجازه نمی‌دهد، همه دانشجویان ما، مهرماه سال آینده فارغ‌التحصیل شده و به کلاس‌های درس خواهند رفت.

4شهر در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند. براساس اعلام وزارت بهداشت با افزایش موارد ابتلا به کرونا، شهرهای چادگان، سوادکوه، کیار و نایین در وضعیت قرمز قرار گرفته و تعداد شهرهای نارنجی هم از ۱۳ به ۲۳شهر افزایش یافته است. شهرهای زرد هم از 118 به 186 و شهرهای آبی هم از 316 به 235شهر رسیده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :