• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172662
+
-

با مردم/مقوله قیمت مسکن نباید مورد غفلت واقع شود

مسکن، مهم‌ترین موضوع زندگی در شهرهای بزرگ است و با فرارسیدن فصل پاییز و کمتر شدن جابه‌جایی‌ها نباید قیمت‌های رهن و اجاره و خرید را به فراموشی سپرد و مردم را به حال خود رها کرد. تقاضا می‌شود مسئولان مربوط، درباره افزایش بی‌رویه قیمت مسکن از جمله فروش و رهن و پول بنگاه و... چاره‌اندیشی و اقدام انقلابی نمایند.
نگهدار از تهران 

معوقات تأمین اجتماعی به همه بازنشستگان نرسید
قرار بود همه معوقات تأمین اجتماعی به بازنشستگان پرداخت شود که این اتفاق نیفتاد. حدود 50روز قبل گفتند تا مرداد همه معوقات پرداخت می‌شود که باز هم اینچنین نشد و من و خیلی‌های دیگر هنوز معوقات خود را نگرفته‌ایم. یکی از مسئولان دلسوز به ما بگوید چگونه زندگی کنیم؟ در شرایطی که کل افزایش حقوق ما در ابتدای سال به 2میلیون نرسید.
بازنشسته تأمین اجتماعی از تهران 

برخورد با سارقان خشن و باسابقه بسیار جدی باشد
باتوجه به خفت‌گیری‌های اخیر در تهران به‌خصوص آنچه در بزرگراه نیایش اتفاق افتاد، از دستگاه قضایی و انتظامی تقاضا داریم با این سارقان زورگیر و خشن و امثال اینها در موارد دیگر که باعث رعب و وحشت و ناامنی می‌شوند، برخورد بسیار سریع و قاطع شود. جا دارد از نیروی انتظامی بابت این گشت‌های ویژه در برخورد با سارقان تشکر کنیم.
شهروند ساکن اندیشه شهریار

پیامک
فروشگاه و تعمیرگاه دوچرخه در کلانشهرها کم است

تعداد فروشگاه‌ها و تعمیرگاه‌های دوچرخه‌ که نیاز اصلی هر راکب این وسیله نقلیه راحت، ساده و غیرموتوری است در شهرهایی مثل اصفهان و تهران کم است. به جایش تا دلتان بخواهد عطاری زیاد است که معلوم نیست برخی از آنها همراه داروهای گیاهی چه چیزهای دیگری می‌فروشند. دولتمردان ضمن توسعه دوچرخه‌سواری و تشویق مردم به استفاده از آن تمهیداتی ازجمله حذف مالیات از واردات دوچرخه و قطعات آن، امتیازاتی به تعمیرکاران و فروشندگان بدهند و در کلاس‌های آموزشی سرای محلات و فنی و حرفه‌ای تعمیرات دوچرخه هم آموزش داده شود.
سبحانی از تهران 

مصوبه تأثیر معدل در کنکور در سال 1402قابل اجرا نیست
به‌دلیل مشخص نشدن مفاد اجرایی و تعداد ترمیم معدل و همچنین تأیید نشدن زمان کنکور اول و مشخص نشدن وضعیت ترمیم دروس پیش دانشگاهی و نکات مبهم دیگر، تا سی‌و‌یک شهریور، طبق تبصره ۱ ماده ۲، مصوبه شورای‌عالی، سازمان سنجش حق اجرای این مصوبه را در کنکور ۱۴۰۲ ندارد و باید با قانون قبلی مجلس و مثل سال ۱۴۰۱، کنکور را برگزار کند.
معلم بازنشسته از تبریز

پیام
مهاجرت داخلی یک معلول نباید منجر به قطع مستمری شود

یکی از بزرگ‌ترین معضلات و مشکلات معلولان و مددجویان قطع مستمری، حق پرستاری و دیگر خدماتشان به‌دلیل انتقال پرونده از استانی به استان دیگر است. مدت‌هاست پرونده معلولیت یکی از بستگان به‌خاطر جابه‌جایی از استانی به استان دیگر معلق مانده و این عزیز 5ماه مستمری و خدمات دریافت نکرده است. این چه روالی است که اگر فرد معلول به هر دلیلی مجبور شد شهر محل زندگی‌اش را تغییر بدهد از خدمات و مستمری محروم بماند تا دوباره پرونده‌اش به جریان بیفتد؟ تا به جریان افتادن پرونده و جاری شدن مجدد مستمری معلول چگونه تأمین شود به‌خصوص اگر کسی را نداشت. این در حالی است که ادعا می‌شود همه‌‌چیز سیستمی و شبکه‌ای است و نیاز به مراجعه حضوری نیست درحالی‌که بهزیستی در این زمینه بسیار ضعیف است.
پوراسد از تهران 

جلوی کانال‌ها و سایت‌های جعلی سلامت و درمان را بگیرند

یک گروه جعلی با دکتر جعلی به‌نام پرسش و پاسخ سؤالات پزشکی زیرنظر... مدت‌هاست به مردم مشاوره اشتباه می‌دهد. بارها به پلیس فتا موضوع را گزارش کرده‌ایم اما کانال و سایت همچنان فعال است. در این مورد باید از وزارت بهداشت هم به موضوع ورود کنند و از پلیس بخواهند که متخلفان و جاعلان را به‌شدت مجازات کند تا سلامت و جان مردم را به خطر نیفتد.
 فتاحی از ساری

تبلیغات زرد از تعداد مطالب سایت‌ها بیشتر است

تبلیغات در جست‌وجوگرهای اینترنتی آنقدر زیاد است که تمرکز را برهم می‌زند و گاه از محتوای صفحه بیشتر است به‌گونه‌ای که این تبلیغات حالت‌های مزاحمت دارند و مدام درحال حرکت هستند. هیچ مسئول و هیچ نظارتی برای این موضوع هست؟
طاهر بلغار از تهران



 

این خبر را به اشتراک بگذارید