• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 23 آذر 1401
کد مطلب : 180027
+
-

با مردم/در مورد مجازات اغتشاشگران شفاف‌سازی‌ و اطلاع‌رسانی شود

برای جلوگیری از ایجاد شائبه در مورد احکام اجرایی اغتشاشگران و جلوگیری از سوءاستفاده دشمنان قبل از اجرا احکام صادره، از سوی رسانه‌های سراسری اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی‌ شود تا جلوی هرگونه حرف و حدیثی گرفته شود. چنانچه این موضوع رعایت شود جلوی هرگونه سخن پراکنی و هجمه به دستگاه قضایی و مسئولان گرفته خواهد شد.
زمانی از تهران

تکریم ارباب رجوع
از  کارکنان کلینیک منطقه یک شهرداری تهران، بخصوص  بخش پذیرش دندانپزشکی آن به‌خاطر تکریم ارباب‌رجوع و همراهی فراتر از انتظار با مراجعه‌کنندگان  سپاسگزارم.
محمد سهیلیان از تهران

پیامک
خبری از صدور مجوز استخدام پرستاران نیست

فارغ‌التحصیل پرستاری از دانشگاه تهران هستم که سال 99به واسطه شیوع کرونا جذب بیمارستان شده و مشغول به‌کار شدم. از خرداد 99 که اوج شیوع کرونا بود تا خرداد 1401با قراردادهای 89روزه بدون بیمه سر کردیم و از آ‌ن تاریخ به بعد بیکاریم و قرار است هر زمانی مجوز استخدام آمد به ما خبر دهند. از آن زمان مرتب پیگیریم و خبری از صدور مجوزها نیست. از طرفی بیمارستان‌ها هم مدام اعلام نیاز می‌کنند اما مجوزی برای استخدام ندارند واقعا تکلیف ما تحصیل‌کردگان این رشته چیست؟
پرستار بیکار

مشکل آلودگی هوا با تعطیلی قابل حل نیست
تعطیلی مدارس و دانشگاه و مشاغل به‌خاطر آلودگی هوا راهکاری از روی ناچاری و اضطرار است که به هیچ عنوان راه‌حل نیست و باید مشکل را ریشه‌ای حل کرد. رفع آلایندگی در همه سوخت‌ها و حتی الامکان‌برقی کردن خودرو و موتورسیکلت‌ها، توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر و گسترش فضای سبز ازجمله راهکارهای مفید است که نیازمند برنامه‌ریزی است.
عسگری از تهران

خسارت ثبت‌نام مسکن ملی شهروندان را چه‌کسی می‌دهد
با اعتماد به تبلیغات صورت گرفته برای مسکن ملی ثبت‌نام کرده و حدود 400هزار تومان در مراحل مختلف از مراجعه به کافی‌نت، دفتر اسناد بابت امضای محضری نداشتن ملک، واریز وجه به حساب‌های مختلف و غیره هزینه کردیم و اکنون معلوم شده فعلا حتی زمینی هم در کار نیست. تکلیف هزینه‌ای که امثال ما کرده‌ایم چیست؟
نوری از کرمانشاه

پاسخ مسئولان
ردیف اعتبارات ملی ساخت و نگهداری راه روستایی در قانون بودجه دیده نشده است

روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مشکلات جاده روستای تپه کنعان سرپل‌ذهاب را حل کنید» در ستون با مردم آبان‌ماه پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند به‌دلیل حذف ردیف اعتبارات ملی ساخت و نگهداری راه‌های روستایی در قانون بودجه سال 1400(بند 219پیوست) مصوب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تداوم آن در سال‌جاری با هدف تمرکززدایی، وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور فاقد هرگونه جایگاه اعتباری بوده و لذا اعتباری از سوی این سازمان توزیع نمی‌گردد. معذلک محور روستایی تپه کنعان اولویت پنجم شهرستان سرپل‌ذهاب بر برآورد اولیه 50میلیارد ریال است که با توجه به پیگیری‌های متعدد اهالی، موضوع بهسازی و آسفالت محور مذکور به طول 3کیلومتر به اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه جهت طرح در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سرپل‌ذهاب ارجاع و مبلغ 5میلیارد ریال اعتبار اجرای عملیات محور مصوب گردیده است که متناسب با تخصیص اعتبارات عملیات اجرایی مجور آغاز خواهد شد و پس از آماده شدن محور و رسیدن به لایه زیرین آسفالت قیر مورد نیاز توسط این سازمان جهت آسفالت مسیر تأمین می‌گردد. لازم به ذکر است موضوع تامین اعتبار جهت تکمیل مسیر مذکور توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از محل اعتبارات سفر ریاست محترم جمهوری به استان کرمانشاه مطرح گردیده که تاکنون این امر محقق نشده است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید