• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 4 تیر 1401
کد مطلب : 164268
+
-

رونالدو رفتنی است؟

روزنامه هواداران رئال از احتمال انتقال ستاره پرتغالی منچستریونایتد به بایرن‌مونیخ خبر داده است

رونالدو رفتنی است؟

روزنامه اسپانیایی آ.اس که هوادار رئال‌مادرید است، مدعی شد کریستیانو رونالدو دوست ندارد در منچستریونایتد بماند و می‌خواهد فصل آینده در لیگ قهرمانان بازی کند. به ادعای این روزنامه رونالدو خودش را به بایرن پیشنهاد داده تا به‌جای لواندوفسکی به این تیم برود. در این صورت بایرن می‌تواند با 50میلیون یورو لوا را به بارسا بفروشد. البته روزنامه آلمانی بیلد این ادعا را تکذیب کرده است.

زیدان
زین‌الدین زیدان در سالروز تولد 50سالگی‌اش فاش کرد که از منچستریونایتد پیشنهاد داشته اما به‌خاطر تسلط نداشتن به زبان انگلیسی از رفتن به این تیم خودداری کرده. او همچنان منتظر تیم ملی فرانسه است اما اعتراف کرد که منعی برای نرفتن به پاری‌سن‌ژرمن در آینده ندارد.

کاپیتانی
وضعیت متزلزل هری مگوایر و اشتباهاتش موقعیت او را به‌عنوان کاپیتان تیم به خطر انداخته. تن‌هاخ به‌زودی درباره کاپیتان فصل آینده تصمیم می‌گیرد. رونالدو هم یکی از گزینه‌ها خواهد بود.

اریکسن
مشخص است که تصمیم کریستین اریکسن بین پیوستن به منچستریونایتد یا ماندن در برنتفورد خواهد بود. هر دو باشگاه به او پیشنهادهای بسیار خوبی داده‌اند، اما گفته می‌شود که از لحاظ مالی پیشنهاد یونایتد بالاتر است. با این‌حال دغدغه هافبک دانمارکی پول نیست و او می‌خواهد فیکس بازی کند. رابطه عالی‌اش با هموطنانش در برنتفورد می‌تواند دلیلی برای تمدید قرارداد با این باشگاه انگلیسی باشد که بیشتر بازیکنانش دانمارکی هستند. مشکل دیگر نقل‌مکان از لندن است که برایش سخت است. او می‌خواهد در لندن بماند اما گزینه بازگشت به تاتنهام از نظر او کاملا منتفی است.

آنتونی
منچستریونایتد واقعاً به آنتونی علاقه‌مند است و قبلاً تماس‌هایی برای بررسی احتمال انتقال او برقرار شده است. اریک تن هاگ به جذب شاگرد سابق خود اصرار دارد. آژاکس نمی‌خواهد آنتونی، لیساندرو مارتینز و تیمبر را بفروشد و قیمت بسیار بالایی را برای این بازیکنان تعیین کرده است که احتمال خروج آنها را بسیار کم می‌کند. آنتونی بین ۷۰ تا ۸۰‌میلیون یورو و مارتینز و تیمبر نیز هر کدام ۵۰‌میلیون یورو قیمت دارند. اگر این برزیلی بیاید، در پست وینگر راست بازی می‌کند، جایی که گرینوود پیش از محرومیت بازی می‌کرد. گرینوود ممکن است در پرونده خشونت خانگی تبرئه شود و به ترکیب برگردد.

فرنکی
در نهایت فرنکی دی‌یونگ تابستان امسال به منچستریونایتد منتقل خواهد شد. مهم نیست چقدر منتظر بمانیم، معامله بالاخره انجام می‌شود. این معامله ممکن است طولانی باشد و زمان زیادی ببرد اما درنهایت انجام خواهد شد. دلیل آن این است که بارسلونا می‌خواهد بیشترین مبلغ ممکن را دریافت کند و منچستریونایتد می‌خواهد کمترین هزینه ممکن را بپردازد. منچستریونایتد‌ پیشنهاد دوم خود را برای خرید فرنکی دی‌یونگ بهبود می‌بخشد و ۶۵‌میلیون با متغیرات پیشنهاد می‌دهد، اما بارسلونا حداقل ۷۵‌میلیون یورو می‌خواهد.

دروازه‌بان دوم
دین هندرسون در آستانه انتقال قرضی به ناتینگهام فارست است. دنیل باخمن یکی از گزینه‌های منچستریونایتد‌ برای جایگزینی اوست. باخمن هنوز 2‌سال از قراردادش با واتفورد باقی مانده، بنابراین باید برای جذب او هزینه‌ای پرداخت شود.

تورس
تن‌هاخ نمی‌تواند کل فصل را روی لیندلو، مگوایر و واران که هر 3 پراشتباه هستند سرمایه‌گذاری کند. پائو تورس از ویارئال گزینه محبوب سرمربی هلندی برای خط دفاعی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید