• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 20 فروردین 1401
کد مطلب : 157577
+
-

پیامک/زباله‌دانی بزرگ پشت بازار قیصریه نهاوند

پشت بازار قیصریه نهاوند مکانی شبیه پارکینگ است که انبار زباله شده است و بوی نامطبوع آن مشام را می‌آزارد. با توجه به هزینه‌هایی که برای بهسازی پیاده‌راه قیصریه شده است شایسته است این مکان نیز پاکسازی شده و به‌نحو مقتضی مورد استفاده مردم قرار گیرد.
شهبازی از نهاوند

درختان تاسیسات نفتی ری رسیدگی نشدند
هفته درخت‌کاری تمام شد، عیدآمد و رفت، بارها به مسئولان اطلاع‌رسانی و تقاضا کردیم، ولی بازهم به درختان تاسیسات نفتی ری رسیدگی نشد. این موجودات چه گناهی کرده‌اند که در محدوده تاسیسات نفتی ری هستند؟
باقری از شهرری 

سرقت و ناامنی در اهواز بیداد می‌کند
به‌تازگی هر روز خبرهای سرقت و ناامنی از گوشه و کنار شهر می‌شنویم. از سرقت موبایل تا خالی کردن خانه‌ها به‌خصوص منازل ویلایی. قبلا مناطقی مانند زیتون و کمپلو و گلستان امن بودند ولی اکنون حتی سرقت مسلحانه از آنها گزارش می‌شود که بسیار نگران‌کننده است. فقط در ماه جاری خبرهای سرقت از کمپلو، پردیس، گلستان، کوت‌عبدالله و زیتون‌کارمندی شنیده‌ام که جا دارد فکری برای آن بکنند.
ناصربخت از اهواز

دولت از بخش خصوصی حمایت کند، مالیات هم بگیرد
اخیرا سازمان مالیاتی اعلام کرده دولتی‌ها بیشتر از بخش خصوصی مالیات می‌دهند. این موضوع به‌نظر عادلانه است زیرا بیشترین حمایت‌ها از بخش دولتی صورت می‌گیرد. آیا دولت کمکی به بخش خصوصی می‌کند؟ آیا در روند بازار حمایتی از بخش خصوصی توسط دولت دیده می‌شود؟ نمی‌شود هم مالیات بگیرد و هم خدمات ندهد پس درست این است که بیشترین مالیات را همان بخش دولتی بدهد.
دشتیاری از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید