• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156714
+
-

نکته بازی/ پس حق داشت اصرار کند

این روزها که استقلال نتایج خوبی گرفته و در صدر جدول به کسب عنوان قهرمانی می‌اندیشد، خیلی‌ها به قصد کمرنگ جلوه دادن کار فرهاد مجیدی روی نقش گابریل پین پافشاری می‌کنند و عقیده دارند بخش زیادی از موفقیت آبی‌ها به‌خاطر حضور این دستیار ایتالیایی است. از قضا فصل گذشته هم در مقطعی که نتایج استقلال کمی بهبود یافته بود، گروهی این موضوع را به فراز کمالوند ربط می‌دادند و می‌گفتند خود مجیدی هیچ‌کاره است! با وجود این بعدها با جدایی کمالوند و ناکامی او در تیم‌های دیگر مشخص شد که چنین تحلیل‌هایی چندان هم درست نبوده است. حالا هم حتی اگر نقش پررنگ پین را بپذیریم، باز امتیاز این انتخاب درست برای مجیدی است. بی‌خود نبود که فرهاد پارسال هم روی جذب این مربی ایتالیایی تأکید می‌کرد.

برای این مسابقه جذب شدی
پرسپولیس شرایط بسیار حساسی دارد و اگر موفق به کسب 3 امتیاز داربی نشود، به‌احتمال بسیار زیاد باید قید قهرمانی ششم را بزند. در این شرایط تمامی بازیکنان تکلیف سنگینی بر دوش دارند، اما شاید نگاه‌ها به رامین رضاییان کمی جدی‌تر باشد. این بازیکن مهم‌ترین خرید بین 2 نیم‌فصل پرسپولیس بود. او آمد تا معضل دردناک دفاع راست را حل کند و آن اوایل هم به شکل غیرمنتظره‌ای خوب عمل کرد اما یکی 2 بازی است که رامین افت کرده و خلأ دیرین او در کارهای دفاعی هم بیشتر به چشم می‌آید. در هر صورت اگر رضاییان قرار است لیاقت فنی‌اش را نشان بدهد و باشگاه را برای تمدید قراردادش متقاعد کند، باید در این بازی بدرخشد. او اساسا برای مسابقات مهمی از این دست جذب شده است.

آدم‌های تشریفاتی تمرین
تمرینات پرسپولیس این روزها حال و هوای جالبی دارد. مرتضی پورعلی‌گنجی بدون اینکه با سرخپوشان قرارداد داشته باشد به‌خاطر حفظ آمادگی با این تیم تمرین می‌کند. او اما تنها آدم اضافی تمرینات سرخپوشان نیست، چرا که عیسی آل‌کثیر هم با وجود مصدومیت همچنان در تمرینات حاضر است، برای خودش توپ‌بازی می‌کند و حاضر هم نیست زیر تیغ جراحی برود. کادرفنی هم کاری به او ندارد؛ نه به این بازیکن بازی می‌دهد و نه حاضر است با خارج کردن نام آل‌کثیر از فهرست، او را وادار به جراحی کند. خلاصه که این دو عزیز «همینطوری» در تمرین پرسپولیس حاضر هستند و البته باید بعضی جوانان تیم را هم به آنها اضافه کرد؛ مثلا محمدمهدی مهدی‌خانی را که معلوم نیست برای چه جذب شد و تا کی قرار است فقط تمرین کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید