• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 17 اسفند 1400
کد مطلب : 155935
+
-

با مردم/بناهای بدون مجوز را عام‌المنفعه کنند

به‌جای تخریب بناهای بدون مجوز که در حریم رودخانه و دریا یا زمین‌های کشاورزی و منابع طبیعی ساخته شده‌اند، آنها را عام‌المنفعه کرده و به معلولان و بیماران روانی و مراکزی نظیر آسایشگاه، نقاهتگاه و... اختصاص دهند. چرا که با تخریب آنها منابع طبیعی تخریب شده بازنمی‌گردد ولی با حفظ آنها حداقل به نفع جامعه از آنها بهره‌برداری می‌شود و شخص خاطی هم وقتی نتواند از سرمایه‌اش نفع شخصی ببرد متنبه می‌شود.
دانیالی از جاده چالوس

تکمیل تزریق واکسیناسیون حق‌الناس است
تزریق دوزسوم واکسن کرونا و تکمیل واکسیناسیون نوعی حق‌الناس است که کسی نباید بگذارد بر عهده‌اش بماند. برای کسانی که از تزریق واکسن اجتناب می‌کنند، قوانین سرسختانه اعمال شود.
عسگری از تهران 

حقوق پرستاران را افزایش دهید
سختی و مشقت کار پرستاران بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این شغل علاوه بر سختی جسمانی، بار روانی وحشتناکی را در دراز مدت بر پرستاران تحمیل می‌کند و باعث فرسودگی آنها می‌شود. از طرفی میزان حقوق دریافتی این قشر هیچ تناسب و سنخیتی با نوع شغل‌شان ندارد. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست داریم حقوق و مزایای منصفانه و درخور ‌شأن این شغل به پرستاران تعلق بگیرد.
 کاسبی از اراک

آلودگی‌های صوتی جرم‌انگاری شود
اگر آلودگی‌های صوتی نظیر استفاده از بلندگو برای فروش اجناس در بافت‌های مسکونی، پخش موسیقی در غیراز مکان‌های عرفی آن، ساختمان‌سازی‌ با ایجاد سر و صدا و بدون ایجاد اصول، بوق زدن با صداهای ناهنجار و امثال اینها جرم‌انگاری شود مقدار زیادی از آلودگی‌های صوتی شهرها کاسته و آرامش بیشتری برقرار می‌شود.
محمدرضا خانقاهی از رشت
 

این خبر را به اشتراک بگذارید