• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 16 اسفند 1400
کد مطلب : 155786
+
-

بخش مجازی و شبکه‌های اجتماعی سامانه سازمان بازرسی شهرداری افتتاح شد

نظارت همگانی بر شهر از درگاه مجازی

آیین افتتاح بخش مجازی و شبکه‌های اجتماعی سامانه یکپارچه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران دیروز برگزار شد. به‌گزارش همشهری، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران در این مراسم موضوع سامانه یکپارچه مدیریت شهری و نظارت همگانی را از چند جهت دارای اهمیت دانست و گفت: «باید از ابزارهای نوین، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با توجه به فراگیری که در جامعه امروز دارند، استفاده کنیم تا مردم بتوانند آسان‌تر و سریع‌تر پیام خود را به ما برسانند؛ با این حال درصدی از کار همچنان با تلفن است و باید این زمینه نیز همچون گذشته فراهم باشد، ولی بار اصلی را باید در بستر فضای مجازی پیش ببریم.» گودرزی، هوشمندسازی و مشارکت مردم برای مدیریت شهر را یکی دیگر از نکات مهم مطرح کرد و افزود: «باید کمپین تبلیغاتی برای این کار فراهم شود تا مردم از چگونگی روند اجرای این سامانه‌ و استفاده از آن مطلع شوند. درخواست شهروندان از 2نوع «خدمات شهری» و «گزارش تخلف و شکایات» است و ما یکپارچه‌سازی‌ 2سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ که درخواست‌ها و شکایات به آنها می‌رسد را مدنظر قرار دادیم.»  ناصری، مشاور فناوری اطلاعات‌ و ارتباطات ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز به تبیین نحوه ثبت پیام شهروندان در بستر شبکه‌های اجتماعی پرداخت و گفت: شهروندان   تهرانی از این پس می‌توانند به‌منظور ثبت و پیگیری درخواست‌ها (خدماتی و فوریت‌های شهری) و شکایات، از نشانی tehran137plus@ در بستر شبکه‌های اجتماعی (اینستاگرام، تلگرام، توییتر، ایتا، ‌آی‌گپ و...) استفاده کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید