• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 7 اسفند 1400
کد مطلب : 154950
+
-

با مردم/محل تجمع کبوتران حرم امامزاده صالح مناسب نیست

محل تجمع کبوتران حرم امامزاده صالح(ع) را به بیرون از حرم انتقال داده‌اند؛ جایی که دوطرف آن خیابان و کنارش بازارچه است. هر روز تعدادی از این پرندگان مظلوم زیر ماشین کشته می‌شوند. آیا همه ارزش‌ها را باید با مادیات عوض کنیم؟! تقاضا می‌شود این زبان‌بسته‌ها را از مرگ دردناک نجات دهید.
یک زائر تهرانی

دانشجویان اوکراینی مقیم به ایران بازگردند
با توجه به شرایط جنگی اوکراین و نامناسب بودن شرایط مردم، تقاضا می‌شود مقامات وزارت خارجه در اسرع وقت دانشجویان و ایرانیان مقیم اوکراین را به کشور بازگردانند؛ پیش از آنکه اتفاق ناگواری برای آنها رخ دهد.
زندی از همدان

حساب 16سال پیش نوه‌ام در بانک نیست شده است
سال84 در بانک ملی حسابی به رقم 100هزار تومان با کد ملی نوه تازه متولد شده‌ام باز کردم و سال بعد نیز طی دومرحله 50هزار تومان به آن افزودم. امسال برای بستن آن به شعبه خیابان خرمشهر مراجعه کردم که عنوان کردند اصلا چنین شماره ملی در بانک ما دارای حساب نیست. درحالی‌که نوه من از اول دارای کد ملی بوده و دفترچه حساب نیز با مهر و امضای بانک در دست من است؟ موضوع را باید از کجا پیگیری کرد؟
باغیان از تهران

در بهشت‌زهرا درمانگاه و اورژانس ساخته شود
بسیاری اوقات حال بستگان متوفیان وخیم شده و نیازمند فوریت‌های پزشکی می‌شوند. لازم است با احداث درمانگاه و استقرار اورژانس به داد این افراد که تعدادشان هم کم نیست، برسند.
آبادیان از تهران

پیامک
فروش مجدد قبر پیش‌فروش شده چه توجیهی دارد

آیا درست است قبری که قبلا پیش‌خرید شده و سند آن به متوفی و بستگانش در زمان حیات داده شده، دوباره به متوفی و خانواده‌اش فروخته شود. مادرم قبری به مبلغ 10میلیون تومان چندین سال قبل در امامزاده طاهر کرج خریده بود که زمان دفن ایشان در ماه گذشته 90میلیون تومان دیگر دادیم تا ایشان را در قبری که سندش از چندین سال قبل دستمان بود، دفن کنیم. درحالی‌که این سندها سند رسمی محسوب می‌شوند، اما مسئولان دوباره اقدام به دریافت وجه نقد می‌کنند.
فرزاد از کرج 

نصب کپسول آتش‌نشانی در خودروها اجباری شود
کپسول آتش‌نشانی وسیله‌ای ضروری برای مهار آتش است که می‌تواند از رخ دادن حوادث ناگوارتر جلوگیری کند. مسئولان نصب کپسول آتش‌نشانی را در خودروها اجباری کنند تا ایمنی بیشتری برقرار شود.
عسگری از تهران 
 
اختلالات بانکی ادغام بانک‌ها کاربران را متضرر کرده است
از مدتی پیش که ادغام بانک انصار در بانک سپه انجام شد، بسیاری از عملیات‌های بانکی با عابربانک سپه برای انصارکارت سابق دچار مشکلات اساسی شد. عوض شدن شماره‌حساب‌ها و شماره شبا امکان جابه‌جایی در شبکه شتاب را گرفته، واریزی‌ها به کد شبا به مقصد نرفته و بانک سپه هم موضوع را به گردن نمی‌گیرد. رمز دوم ثابت عابربانک‌های انصار هم از کار افتاده و حتی امکان شارژ سیم‌کارت‌های خود را نداریم و امکان تعیین رمز دوم هم نیست. تکلیف ما چیست؟
عطاپور از نهاوند

ایمیل​​​​​​​
شهرداری جلوی تغییر کاربری و تخریب باغات بایستد

شنیده‌ام قرار است در تهران هتل بسازند. مگر تهران هتل اقامتی کم دارد که می‌خواهند در آن هتل بسازند. قول می‌دهم اگر هتل بسازند هتل‌ها خالی بمانند و متروکه شوند. در ثانی تهران پر از سیمان است کجا را می‌خواهند تخریب کنند که جایش بتن و سیمان بریزند و هتل شود. لطفا شهرداری جلوی تخریب باغات را بگیرد.
ذاکرحسین از تهران

بهانه تخفیف پای معامله از عوامل گرانی مسکن است
در بنگاه‌های املاک مسکن و سایت‌ها به بهانه تخفیف پای معامله، قیمت‌ها بالاتر گفته می‌شود و همین موضوع به ظاهر کم‌ارزش عامل گرانی تدریجی با چشم و هم‌چشمی یکدیگر می‌شود.
سعادت از مشهد 

چراغ‌های پای درختان خیابان ولیعصر چه شد
زمانی پای درختان خیابان ولیعصر چراغانی بود که در شب‌ها جلوه بسیار زیبایی به این خیابان می‌داد. اکنون مدت‌هاست که این چراغ‌ها خاموش یا خراب هستند یا از جا درآمده‌اند. جدای اینکه آن کار برای درختان خوب بود یا بد چرا اموال عمومی به درستی محافظت نمی‌شود؟
رحیم‌زاده از تهران

قدر کارآفرینان را بدانند کشور ساخته می‌شود
از مسئولان و کارشناسان وطن‌پرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توقع داریم با برنامه‌ریزی قدر کارآفرینان را بدانند و به هر نحوی آنها را ترغیب به سرمایه‌گذاری در کشور کنند تا سرمایه‌ها به واسطه امتیازاتی که بعضا در کشورهای اطراف اعطا می‌شود، از کشور خارج نشود.
سمایی از یزد

این خبر را به اشتراک بگذارید