• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 13 بهمن 1401
کد مطلب : 184713
+
-

با مردم/عملیات ساخت پروژه عمرانی پل روگذر امامزاده جعفر شهر هشتگرد کی به سرانجام می‌رسد؟

از 7سال پیش پروژه عمرانی پل روگذر امامزاده جعفر(ع) شهر هشتگرد، به‌اصطلاح کلنگ خورد و شروع شد. بعد از مدتی انجام این پروژه متوقف و چند سالی راکد ماند.خوشبختانه مدیرکل راه‌آهن تهران و حومه اعلام کرد که با همکاری شرکت «سداد» در نخستین فرصت ادامه این عملیات را پیگیری می‌کند. سؤال این است که این عملیات دقیقا در چه تاریخی به سرانجام رسیده و نهایی خواهد شد؟
همت‌آبادی از هشتگرد

 برخی از سایت‌های فروش بلیت هواپیما از شرایط خاص جوی سوءاستفاده می‌کنند
 مدتی پیش با خانواده برای زیارت ثامن‌الائمه(ع) عازم شهر مقدس مشهد شدیم. متأسفانه زمان بازگشت ما مصادف شد با بارش شدید برف و شرایط نامساعد جوی. به همین‌خاطر پروازمان در آن تاریخ کنسل شد.ما هم به‌علت نداشتن مرخصی و ضرورت بازگشت مجبور شدیم تا با یکی از سایت‌های مرجع فروش بلیت هواپیما تماس بگیریم. در کمال تعجب این سایت بلیت 1میلیون و 18هزار تومانی را به مبلغ 1میلیون و 800هزار تومان به ما فروخت! ما هم از سر ناچاری قبول کردیم.این کار نه اخلاقی است و نه منصفانه. اگر کسی به هر دلیل توان پرداخت این مبلغ اضافه را نداشته باشد تکلیفش چیست؟ ضروری است تا شرکت هواپیمایی کشوری با وضع و اعمال قانون یکسان برای همه مراجع فروش بلیت، نظارت بیشتری بر عملکرد آنها بکند تا جلوی این قبیل سوءاستفاده‌ها گرفته شود.
پورابوالحسنی از تهران

پیامک
نرخ دریافت عوارض جاده چالوس منصفانه نیست

با ساخت و بهره‌برداری از تونل البرزعوارض عبور از این مسیر در روزهای عادی 30هزار تومان و در روزهای شلوغ و به‌اصطلاح پیک تردد 50هزار تومان در نظر گرفته شده است. همه ما می‌دانیم که حجم تردد در این جاده نسبت به سایر جاده‌های کشور بسیار بیشتر است خصوصا در ایام عید و تعطیلات تابستان. به همین‌خاطر عوارض دریافتی از آن هم باید کمتر از رقم فعلی باشد.مگر احداث و راه‌اندازی یک تونل چقدر هزینه داشته است که هر روز میلیون‌ها تومان بابت آن عوارض دریافت شود!
صفدری از اندیشه کرج

 وعده تعاونی مسکن گمرک 30 سال است که محقق نشده است
حدود 3دهه قبل تقریبا سال 1370تعاونی مسکن گمرک پروژه ساخت مسکن برای کارکنانش را کلید زد ما هم به امید خانه‌دار شدن در این طرح شرکت و برای شروع پول قابل توجهی هم پرداخت کردیم.ارقامی که در زمان خودش ارزش داشت و می‌شد سرمایه‌گذاری دیگری با آن انجام داد. اکنون30سال است که از آن زمان گذشته و حتی یک نفر هم صاحب‌خانه یا زمین نشده است بارها و بارها موضوع را پیگیری کردیم اما کسی پاسخگو و پیگیر نبوده است. چه‌بسا برخی از سرمایه‌گذاران این طرح هم از دنیا رفته‌اند! سردرگم مانده‌ایم و راه به جایی نداریم. آیا کسی از مسئولان گمرک پاسخی برای ما دارد؟
رسولیان از تهران

تلفن‌های ثابت شهرری از 10روز پیش قطع شده است
 حدود 10روز است که تلفن‌های ثابت منطقه شهرری تهران قطع شده است. به مخابرات منطقه مراجعه کردیم گفتند که کارکنان در اعتراض به عدم‌دریافت مطالبات‌شان در اعتصاب به‌سرمی‌برند. نمی‌دانیم که تکلیف ما در این میان چیست؟ بسیاری از ساکنان این منطقه سالمندان یا افراد بی‌بضاعتی هستند که تلفن همراه ندارند و تنها راه ارتباط‌شان تلفن ثابت است. مشکلات درون سازمانی شرکت‌ها و ادارات خصوصا اداره مخابرات که تقریبا تمام مردم کشور از مشترکانش هستند نباید گریبانگیر مردم عادی شود.
مرزوقی از شهرری

پیام
آسفالت معابر و خیابان‌های مهدی‌شهر نیاز به ترمیم دارد
 متأسفانه وضعیت آسفالت خیابان‌ها، معابر و کوچه‌های مهدی‌شهر(سنگسر سابق) بسیار نامطلوب است. خصوصا در فصل زمستان و بارندگی که عبور و مرور از برخی معابر تقریبا غیرممکن می‌شود.خواهشمندیم شهرداری هرچه زودتر دستور ترمیم و بازسازی آنها را صادر کند.بارها به‌خاطر همین مشکل خودروی شهروندان آسیب دیده و دچار دردسر شده‌اند.
چراغیان از مهدی‌شهر

چراکیسه‌های شن کنار خیابان‌ها هنگام بارش برف استفاده نمی‌شوند
یکی از اقدامات خوب و مفید شهرداری قرار دادن کیسه‌های شن کنار خیابان برای استفاده هنگام بارش برف است.اما این اقدام به‌تنهایی کافی نیست و می‌بایست افرادی از کارکنان خود را برای استفاده از این کیسه‌ها و شن‌ریزی هنگام بارش برف خصوصا بالای شهر که بارندگی در آن بیشتر است و خیلی از کوچه‌های آن سربالایی و لغزنده هستند به‌کار بگیرد.مسلما شهروندان عادی نمی‌توانند با بند آوردن خیابان و کوچه‌ها اقدام به این کار کنند.
محبی از تهران

سامانه پرداخت آنلاین قبوض کار نمی‌کند
 روش پرداخت غیرحضوری و به‌اصطلاح آنلاین قبوض برای کمک به مردم و جلوگیری از تردد بی‌مورد و کاهش ترافیک طراحی شده است اما متأسفانه کم پیش می‌آید که بخواهیم قبوض‌مان را به این روش پرداخت کنیم و دچار مشکل نشویم. بارها پیش آمده که وارد سایت شده‌ام مراحل آن را تا نیمه انجام داده‌ام ولی به‌دلیل نامعلومی سایت اعلام خطا کرده و پرداخت ناموفق مانده است. این مشکل باید به کمک طراحان این سامانه‌ها برطرف شود وگرنه عملا بی‌استفاده‌اند و مشکلی را از مردم حل نمی‌کنند.
سینا از مهرشهر کرج


 

این خبر را به اشتراک بگذارید