• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 3 اسفند 1400
کد مطلب : 154589
+
-

فوریه نحس!

اینترمیلان در عرض یک‌ماه از عرش به فرش افتاد

فوریه نحس!

اینترمیلان در ادامه‌ماه نحسی که داشت، دومین شکست 2 بر صفر خود را هم متحمل شد، این‌بار مقابل ساسولوی غول‌کش. حالا صدر جدول سری‌آ که تا 3 هفته پیش اینتر در آن دست‌نیافتنی به‌نظر می‌رسید، به پیچیده‌ترین صدر جدول در لیگ‌های اروپایی تبدیل شده است. اینتر اگر بازی عقب‌افتاده‌اش را ببرد یک امتیاز بالاتر از میلان بر بام جدول می‌ایستد و این را باید مدیون سالرنتینای ته جدولی باشد که این هفته 2 امتیاز میلانی‌ها را پراند. حالا یوونتوس هم نیم‌نگاهی به قهرمانی در پایان فصل دارد. تنها یک بازی دیگر تا پایان‌ماه کابوس‌وار فوریه برای نراتزوری باقی مانده و هواداران اینتر خدا خدا می‌کنند زودتر این‌ماه به پایان برسد. اینتر در این‌ماه از بام به پایین افتاد؛ ۵ فوریه: اینتر یک - میلان ۲، ۸ فوریه: اینتر ۲ - رم صفر، ۱۲ فوریه: ناپولی یک - اینتر یک، ۱۶ فوریه: اینتر صفر - لیورپول ۲، ۲۰ فوریه: اینتر صفر - ساسولو ۲؛ اینتر در این‌ماه فقط یک برد در 5بازی داشته، صدر را از دست داده و احتمال دارد در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا حذف شود.
  2شکست خانگی و تنها یک پیروزی در ۵ بازی‌ماه فوریه در حالی به ثبت رسیده است که تا پیش از آغاز این ماه، افعی تنها یک‌بار در سری‌آ متحمل شکست شده بود و صدر جدول را تحت سلطه خود داشت.
  آخرین بازی نراتزوری در‌ماه فوریه مقابل جنوای نوزدهم جدولی است که ۴ دیدار آخر خود را با تساوی به پایان رسانده است.
  از 9ژانویه تا ۲۰ فوریه، اینتر 10بازی کرده که 8بازی آن مقابل حریفان قدرتمند بوده. چرخشی هم در ترکیب درکار نبوده.
  لائوتارو دومین بازیکن از نظر تعداد تعویض در میان لیگ‌های اروپایی است؛ لائوتارو مارتینس ۲۵ تعویض از ۳۲ بازی، آوونی بازیکن اونیون برلین ۲۵ تعویض از ۲۹ بازی. لائوتارو برای هزارمین بار به‌خاطر گل‌نزنی از هواداران عذر خواست.
  ۲۳ بازی، 10گل، 10پاس‌گل؛ این آمار بازیکنی است که نامش را به‌عنوان نخستین کسی که در رقابت‌های این فصل لیگ‌های بزرگ اروپایی شمار گل و پاس‌گل‌هایش را دورقمی می‌کند ثبت کرده است. دومنیکو براردی سازنده پاس‌گل اول ساسولو در این دیدار بود. نزدیک‌ترین بازیکنی که می‌تواند تعداد گل‌ها و پاس‌گل‌هایش را در این فصل دورقمی کند کریم بنزماست که یک پاس‌گل کم دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید