• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 8 آبان 1400
کد مطلب : 144133
+
-

ولسیانی: رقیبان ما فقط پرسپولیس و استقلال نیستند

مدافع سپاهان هنوز از یادآوری اینکه قهرمانی فصل گذشته به‌خاطر 2امتیاز از دست رفته ناراحت می‌شود

ولسیانی: رقیبان ما فقط پرسپولیس و استقلال نیستند

امیرحسین اعظمی
سپاهان شروع مقتدرانه‌ای در لیگ برتر داشته و با 6امتیاز در صدر جدول قرار دارد. شاگردان محرم نویدکیا 5بار موفق به گلزنی شده‌اند و در این 2بازی گلی دریافت نکرده‌اند. جدا از اینکه کریستوفر کنت دروازه‌اش را بسته نگه داشته، گئورگی ولسیانی و محمد ‌نژادمهدی هم در عمق خط دفاعی، زوجی قابل اطمینان برای محرم نویدکیا هستند و این مربی در مصاحبه‌ چند روز پیش هم تأکید کرده بود که اگر سپاهان دنبال موفقیت‌های بزرگ و قهرمانی است، گل نخوردن این تیم به اندازه گل زدن اهمیت دارد. ولسیانی مدافع گرجستانی سپاهان که در بازی قبلی با نفت مسجدسلیمان یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند، درخصوص شروع خوب این تیم در لیگ برتر، بازی‌های آینده و مسائل مختلف دیگر به سؤالات همشهری ورزشی پاسخ می‌دهد.
   فقط 2 هفته طول کشید تا نخستین گلت را در لیگ امسال بزنی و حتما بابت این موضوع خیلی خوشحالی؟
بله، همینطور است ولی از همه مهم‌تر این است که تیم به برد می‌رسد. گل زدن همیشه خوشحال‌کننده است و اتفاقی که در بازی با نفت مسجدسلیمان رخ داد، اعتماد به نفس و انگیزه مرا بالاتر می‌برد. در کنار این موضوع وقتی تیم نتیجه می‌گیرد، همه بازیکنان حس خوبی دارند و همین موضوع جو تیم را بهتر می‌کند.

   لیگ را هم خیلی خوب شروع کردید، آینده را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
خب، این دو برد قطعا برای شروع خیلی مهم بود. این آغاز یک مسیر طولانی و سخت است و ما می‌دانیم که مسیری مهم و سرنوشت‌ساز در پیش داریم. فصل گذشته اگر یادتان باشد در ابتدای لیگ چند امتیاز حساس و حیاتی از دست دادیم که همان امتیازها سرنوشت را رقم زد و درنهایت قهرمان نشدیم. این می‌تواند یک تجربه بزرگ برای ما باشد که دیگر راحت امتیاز از دست ندهیم.

   به‌نظر می‌رسد هوادار را هم امروز شکست بدهید. نظر خودت چیست؟
این فقط یک پیش‌‌بینی است و شما هم نمی‌توانید با اطمینان در این مورد صحبت کنید. بازی با هر تیمی در لیگ برتر چالش خودش را دارد و نمی‌توانیم از چیزی مطمئن باشیم. وقتی به زمین مسابقه می‌رویم همه‌‌چیز برابر است و این تلاش و کیفیت تیم است که نتیجه را رقم می‌زند. هوادار هم در شروع لیگ برعکس تیم ما 2 شکست داشته و حالا می‌خواهد جبران کند، پس قطعا بازی آسانی در پیش نداریم. ما میزبان هستیم و باید برای ادامه این مسیر بازی را ببریم.

   نویدکیا بعد از بازی با نفت از تفکرات بازیکنان سپاهان انتقاد کرد و گفت که آنها نباید در نیمه دوم بی‌انگیزه می‌شدند. نظر تو چیست؟
ما در نیمه دوم گلی نزدیم و البته می‌توانستیم نمایش نیمه اول را تکرار کنیم. قطعا سرمربی حرف درستی زده و ما برای رسیدن به موفقیت همیشه باید انگیزه و اشتیاق داشته باشیم. این چیزی است که در بازی‌های بعد بیشتر به آن نیاز داریم.

   شانس قهرمانی سپاهان چقدر است؟
در فوتبال ایران همه از سپاهان توقع قهرمانی دارند. از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، ما باید بازی به بازی جلو برویم و مسئله مهم این است که کمترین اشتباه یا لغزش را داشته باشیم. همیشه ممکن است جزئیات و چیزهای کوچک، یک اتفاق بزرگ را رقم بزند. ما پارسال فقط 2امتیاز برای قهرمانی کم داشتیم و وقتی به آن فکر می‌کنیم شاید ناراحت شویم. ما همه‌‌چیز برای قهرمان شدن داریم و اگر تلاش کنیم به هدف‌مان می‌رسیم.

   پرسپولیس و استقلال هم لیگ را مثل شما با 2 برد پیاپی شروع کردند. به‌نظر می‌رسد رقابت قهرمانی بین این 3تیم باشد. در مورد رقیبان سپاهان چه صحبتی داری؟
همه تیم‌ها رقیب هستند و جدا از استقلال و پرسپولیس باید با تیم‌های دیگر هم بازی کنیم. ما نباید روی نتایج استقلال و پرسپولیس تمرکز کنیم چون آنها تنها رقیبان ما نیستند. از هر چیز مهم‌تر برای سپاهان عملکرد تیمی خودمان است.

   با جدایی نیازمند، یک گلر خارجی به سپاهان آمد. آیا با این دروازه‌بان هماهنگ هستید؟
ما فصل خوبی را با پیام نیازمند پشت‌سر گذاشتیم ولی او تصمیم به جدایی گرفت و امیدوارم به هدف‌هایش برسد. کنت هم گلر باتجربه و خوبی است که در همین شروع می‌خواست خودش را ثابت کند و خوشبختانه در 2 بازی هم کلین‌شیت کرد. ما هم تلاش می‌کنیم بازی به بازی بیشتر با هم هماهنگ شویم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید