• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
چهار شنبه 6 تیر 1403
کد مطلب : 228263
+
-

پرسپولیس و استقلال شایسته قهرمانی بودند

سامان فلاح که بعد از یک تصادف سنگین به فوتبال برگشت می‌گوید از خودش به‌خاطر این بازگشت راضی است

پرسپولیس و استقلال شایسته قهرمانی بودند

امیرحسین اعظمی

می‌توانست فوتبالش تمام شود، یک تصادف او را تا مرز پایان پیش برد اما برگشت و تا جایی که می‌توانست خودی نشان داد. نخستین بار با پیکان بود که سامان فلاح خودش را به فوتبال ایران معرفی کرد. او با درخشش در این تیم، حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد اما یک تصادف شدید او را برای مدتی از فوتبال دور کرد. آخرین روزهای سال 1401 بود که این اتفاق تلخ برای او افتاد، اتفاقی که می‌توانست پایانی برای فوتبال او باشد ولی فلاح دوباره به میادین برگشت و حتی فصل پیش با پیشنهاد‌هایی از استقلال و پرسپولیس روبه‌رو شد ولی او ترجیح داد راه سیرجان را در پیش بگیرد. با فلاح، مدافع ثابت گل‌گهر در مورد فصلی که گذشت صحبت کرده‌ایم.

   فصلی که گذشت چطور بود؟
برای نخستین‌بار تیمم را عوض کردم و این یک چالش جدید بود. من تجربیات زیادی به‌دست آورده‌ام و فکر می‌کنم فصل خوبی را پشت‌سر گذاشتم، هر چند که از لحاظ نتیجه‌گیری توقعات ما برآورده نشد. تیم ما مستحق این بود که خیلی بهتر نتیجه بگیرد.

   فکر می‌کنی چرا نتایج خوبی نگرفتید؟
دلیل خاصی ندارد و ممکن است هر تیمی در یک فصل با چنین شرایطی مواجه شود. تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کرد ولی در چند بازی واقعا بدشانس بودیم و شاید در چند بازی هم خودمان اشتباهاتی داشتیم. گاهی اوقات، اوضاع به نفع یک تیم نمی‌چرخد. با توجه به فوتبالی که  ما به نمایش گذاشتیم، مستحق این بودیم که در لیگ بیشتر امتیاز بگیریم و در رتبه بالاتری باشیم. امیدوارم فصل بعد وضعیت خیلی بهتر شود.

   از لحاظ فردی از عملکرد خودت راضی بودی؟
زمانی که در پیکان بودم، تصادف سختی کردم و بعد از آن تصادف خیلی سخت بود که برگردم. من به زمان نیاز داشتم تا دوباره به دوران اوجی که در پیکان بودم، برسم و فکر می‌کنم درمجموع عملکرد خوبی در فصل گذشته داشتم.

   کار کردن با اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر چطور بود؟
اوزونیدیس مربی خوبی است و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم. او در این فصل به جوان‌ها میدان داد و جوانگرایی هم تاوان دارد. قطعا این جوانگرایی به سود گل‌گهر خواهد بود.

   قرار است او در گل‌گهر بماند؟
من خبر ندارم.

   شرایط خودت برای فصل بعد چطور است، در گل‌گهر می‌مانی؟
من با باشگاه گل‌گهر قرارداد دارم. اگر هم پیشنهادی باشد باید به‌دست باشگاه برسد و بعد باشگاه نظر مرا بپرسد. من چون قرارداد دارم، نمی‌توانم خودم با تیمی مذاکره کنم.

   ظاهرا قبل از انتخاب گل‌گهر، از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتی؟
بله، من از این دو تیم پیشنهاد داشتم ولی مبلغ رضایت‌نامه‌ام بالا بود. 2باشگاه تراکتور و گل‌گهر می‌توانستند این مبلغ را به باشگاه پیکان بپردازند که درنهایت من به گل‌گهر آمدم.

   در مقاطعی به تیم ملی هم دعوت شدی. فکر می‌کنی در اردوهای بعدی حاضر باشی؟
هر بازیکنی آرزو دارد در تیم ملی کشورش بازی کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

   کیفیت فنی لیگ برتر در فصل گذشته چطور بود؟
به‌نظرم لیگ ما نسبت به چند سال قبل کیفیت خوبی داشت. تمام تیم‌ها نزدیک به هم بودند و نتایج هم معمولا قابل پیش‌بینی نبود، چون تیم‌ها خیلی به هم نزدیک بودند.

   در مورد قهرمانی پرسپولیس در لیگ چه نظری داری؟
هر دو تیم پرسپولیس و استقلال شایستگی قهرمانی را داشتند چون عالی نتیجه گرفتند. پرسپولیس از یک لغزش استقلال استفاده کرد و قهرمان شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید