• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 1 آبان 1400
کد مطلب : 143607
+
-

مهار آتش‌سوزی در مرکز درمانی

داخلی
مهار آتش‌سوزی در مرکز درمانی

آتش‌سوزی در یکی از مراکز درمانی پایتخت با حضور بموقع آتش‌نشانان مهار و از پیشروی شعله‌های آتش جلوگیری شد.
به‌گزارش همشهری، ساعت۵:٣١ دقیقه صبح جمعه یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز درمانی در خیابان انقلاب، خیابان برادران مظفر جنوبی به سامانه ١2۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد و دقایقی بعد آتش‌نشانان 3ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل اعزام شدند.
سید جلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: آتش‌نشانان مشاهده کردند که در قسمت حیاط این بیمارستان هفت‌طبقه با پوشش سیمان و ورق‌های آهنی بخشی ایجاد شده بود که به‌عنوان تاسیسات از آن استفاده می‌شد. این محل دچار آتش‌سوزی شده بود و میزان شعله و حرارت در ابتدا زیاد بود. خوشبختانه چون حادثه در حیاط اتفاق افتاده بود، مشکلی برای داخل بیمارستان به‌وجود نیامد و اما مقداری دود از طریق پنجره‌ها به بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.
ملکی در ادامه گفت: آتش‌نشانان همزمان با خاموش‌کردن آتش وارد ساختمان شدند و بیماران حاضر در ساختمان را خارج کردند. حدود ٣٠نفر برای پیشگیری به بخش‌های امن‌تر منتقل شدند و پس از ایمن‌سازی‌ محل مجددا به محل مراجعه کردند.
وی تأکید کرد: این حریق مصدوم نداشت و آتش به‌سرعت خاموش شد. تخلیه دود و ایمن‌سازی‌ نیز انجام شده است. محل پس از بررسی‌های کارشناسی تحویل داده خواهد شد.


این خبر را به اشتراک بگذارید