• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 5 اسفند 1399
کد مطلب : 125242
+
-

کلاهبردار متهم چگونه آزاد شده است؟

کلاهبرداری که چندین سال قبل اختلاس میلیاردی کرده و با فروش زعفران تقلبی پول‌های سرمایه‌گذاران را بر باد داده در دادگاه متهم شده بود و در زندان به سر می‌برد و ما امید داشتیم قوه‌قضاییه نسبت به استرداد مال از این کلاهبردار به مالباختگان اقدام کند. اما متأسفانه چند روز قبل متوجه شدیم این کلاهبردار که بیش از 200شاکی دارد آزاد شده و در مغازه‌اش دوباره به همان کار قبلی که فروش زعفران تقلبی است مشغول شده است. آیا فریادرسی هست که به داد امثال من برسد که 400میلیون تومان از مالشان سال 94برباد رفته است؟
خان‌محمدی از کرج 

   12سال انتظار برای مسکن مهر شیراز کافی نیست؟
12سال قبل به امید صاحبخانه شدن در مسکن مهر ملاصدرای شیراز ثبت‌نام کردیم و در مراحل مختلف 23میلیون تومان بابت مسکن مهر پرداختیم. اکنون مدت‌هاست این مسکن‌ها نیمه‌کاره به حال خود رها شده‌اند و کسی به فکر من نیست که صاحبخانه برایش حکم تخلیه گرفته است. هر قدر مراجعه می‌کنیم که همین مسکن نیمه‌کاره را تحویل دهید تا خودمان تکمیلش کنیم قبول نمی‌کنند و خودشان نیز اقدامی برای تکمیل آن نمی‌کنند. به‌عنوان یک بازنشسته 77ساله تامین اجتماعی از مسئولان تقاضا دارم به امثال من که حداقل 200خانواده هستیم توجه ویژه کنند تا در روزگار کهنسالی سرگردان کوچه و خیابان و خانه به‌دوشی نباشیم.
سلامی از شیراز 

  طرح سراسری واکسینه کردن سریع‌تر اجرایی شود
با توان اجرایی که در برخی نهادها و سازمان‌ها وجود دارد و همچنین خرید واکسن با قیمت مناسب از چین، هند و روسیه اجرای طرح سراسری واکسینه کردن نباید کار سختی باشد. یقینا چنین کاری تنها راه نابودی ویروس کروناست و امید داریم سریع‌تر اجرایی شود.
حدائقی از تهران 

  آب شرب سنندج همچنان بدبو است
با وجود بارها پیگیری مردم از طریق مسئولان و رسانه‌ها همچنان تغییری در آب شرب سنندج ایجاد نشد و کماکان با بوی بد آب دست و پنجه نرم می‌کنیم. چرا مسئولان راهکاری پیدا نمی‌کنند. واقعا خرید آب معدنی در این شرایط گرانی کار سختی است.
نصراللهی از سنندج

  مسیریاب‌های داخلی دائم دچار اختلال و قطعی هستند
مدتی است مسیریاب‌های داخلی دچار مشکل و قطعی هستند و به‌نظر می‌رسد قطعی آنها برای کسی مهم نیست. این در حالی است که مسیریاب‌های وارداتی بدون نقص کار می‌کنند.
رضاپور از تهران

  چگونه شیر را هر بطری 9500تومان برای نوزادم بخرم 
نوزادم تنها یک نوع شیر می‌خورد و آن هم شیر بدون لاکتوز است که قیمت آن از 2750تومان در خرداد به 9500تومان رسیده است. واقعا قادر به تامین شیر مورد نیاز نوزادم نیستیم درحالی‌که مادرش شیر ندارد و 2فرزند دیگر هم داریم.
راد از زنجان 

پاسخ مسئولان
هوا مساعد شود عملیات مرمت جاده ورزنه به نایین کامل می‌شود

روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور وابسته به وزارت راه و شهرسازی پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع آسفالت محور ورزنه به نایین در ستون با مردم روز دوم دی‌ماه پاسخ داده است: ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان به استحضار می‌رساند در محور فرعی ورزنه به نایین به طول 40کیلومتر، علاوه بر انجام اقدامات ایمنی و عملیات راهداری جاری و مستمر شامل ایمن‌سازی‌ با نصب علائم و تجهیزات ایمنی، لکه‌گیری راه و چاله پرکنی سطح محور که در طول سال انجام می‌گیرد. تاکنون عملیات روکش آسفالت در 20کیلومتر از مسیر انجام یافته و در 10کیلومتر مابقی نیز روکش حفاظتی اجرا شده است. درخصوص 10کیلومتر باقی مانده نیز اخیرا عملیات لکه‌گیری در قسمت‌های دارای خرابی شدید انجام شده و با مساعد شدن شرایط جوی عملیات اجرایی مرمت رویه راه و اجرای روکش حفاظتی انجام خواهد شد.

سوال از شما، پیگیری از ما
سؤال شما:  مرکز مخابرات لطیفی واقع در منطقه4 اینترنت پرسرعت در اختیار شرکت‌های خصوصی نمی‌گذارد. از مسئولان بپرسید پس اینترنت پرسرعت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
رحمانی از تهران 

پیگیری همشهری: تجهیزات داشته باشید، محدودیتی برای واگذاری اینترنت پرسرعت نداریم.
براساس مصوبه 260سازمان تنظیم مقررات، شرکت‌های خصوصی که تجهیزات و پتانسیل لازم را جهت استفاده از بیت‌استریم(زیرساخت‌های شرکت مخابرات) دارند و می‌تواند ‌از ‌‌بستر ‌فیبر ‌نوری‌ به ‌جای ‌سیستم ‌قدیمی ‌‌کابل ‌مسی استفاده کنند، قادرند از این خدمات و بستر فیبر نوری جهت ارائه خدمات اینترنت پرسرعت استفاده کنند. ملکی، کارشناس منطقه2 مخابرات در این خصوص به خبرنگار سرویس سخنگاه همشهری گفته است: این کار با هدف رقابتی‌شدن، تسهیل‌ در ارائه خدمات و جلوگیری از هدر رفت امکانات پیگیری می‌شود و محدودیتی برای کسانی که امکان استفاده از این ظرفیت را دارند، قائل نشده‌ایم.گواه این مدعا یکی از شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی است که از این فرصت و امکان بهره‌مند و مدتی است که از این مرکز مخابراتی(لطیفی) خدمات می‌گیرد. به‌گفته این کارشناس افرادی که در این خصوص سؤالات بیشتری دارند می‌توانند با مراجعه یا تماس با شرکت‌هایی که از این خدمات استفاده می‌کنند نحوه و راهکارهای استفاده از تسهیلات در این زمینه را جویا شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید