• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 9 آذر 1399
کد مطلب : 117224
+
-

رویدادهای فرهنگی و هنری/اثر 8 کودک ایرانی در دوسالانه کتاب بلژیک


نقاشی‌ 8 کودک 7تا ۱۴‌ ساله ایرانی با موضوع قایق در ششمین نمایشگاه دوسالانه موماتو بلژیک حضور دارد. به گزارش همشهری، مهدی حجوانی، نویسنده کودکان برای 8 فریم از این نقاشی‌ها متن نوشته است. آوا صفاریان، آویسا یادگاری، حلما کبیری، دینا نوروزی، رها باقری مطلق، سروناز خاکباز، ستایش بهادران و مهدیس رودکی 8 دختر ایرانی هستند که آثارشان در این رویداد حضور دارد. مدیریت این نمایشگاه را آلن رنیر بر عهده دارد که نخستین دوره‌ آن را سال ٢٠١١ راه‌اندازی کرده است.

نمایش سریال دیده‌نشده زنده‌یاد پورحسینی

سریال «بیگانه‌ای با من است» با هنرمندی زنده یاد «پرویز پورحسینی» از شنبه ۱۵ آذرماه، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. سریال بیگانه‌ای با من است به تهیه کنندگی بهروز مفید و کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان در گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است. زنده یاد پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن و مهران رجبی بازیگران این سریال هستند. پرویز پورحسینی بازیگر مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد جمعه ۷ آذر بر اثر ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست.

برگزاری جشنواره «پیامبر مهربانی»

جشنواره مجازی دانشجویی «نور محمد» با همکاری معاونت فرهنگی دانشگاه سوره و معاونت فرهنگی -اجتماعی وزارت علوم با هدف معرفی پیامبر صلح و مهربانی به جهانیان برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، محورهای جشنواره شامل شخصیت والای پیامبر اعظم(ص)، اسامی و مکارم اخلاقی پیامبر(ص)، داستان‌های زندگی، داستان‌های تعلیمی ادب فارسی مرتبط با پیامبر(ص) و پیام‌های دینی
و اخلاقی است. جشنواره در بخش‌های طراحی آرم و نشانه، طراحی پوستر، تصویرسازی، نقاشی، کتابت و خوشنویسی، صنایع‌دستی، معماری و شهرسازی و انیمیشن و موشن گرافیک و مهلت ارسال آثار تا ۱۵بهمن‌ماه است.

این خبر را به اشتراک بگذارید