• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 10 خرداد 1399
کد مطلب : 101538
+
-

بازداشت دوباره پسری که رومینا را فراری داده بود

بازداشت دوباره پسری که رومینا را فراری داده بود


رسیدگی به پرونده قتل رومینا، دختر 14ساله گیلانی همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین اقدام پسری که دختر نوجوان را از خانه فراری داده بود برای دومین مرتبه دستگیر شد تا ابعاد تازه‌تری از این حادثه تلخ برملا شود.
به گزارش همشهری، این روزها همه درباره حادثه هولناک قتل رومینای 14ساله به‌دست پدرش صحبت می‌کنند و کنجکاو هستند بدانند چطور و در چه شرایطی پدر او حاضر شده دختر نوجوانش را به قتل برساند. پدر 37ساله رومینا این روزها در بازداشت به سر می‌برد و بازجویی‌های پلیس از او ادامه دارد.
آنطور که سرهنگ مجید رسول‌زاده، سرپرست معاونت اجتماعی پلیس استان گیلان به همشهری می‌گوید: «پس از دستگیری پدر رومینا، هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و ندامت در او دیده نشد. او در بازجویی‌ها فرار دخترش از خانه و آبروریزی را علت تصمیم هولناکش در قتل دخترش اعلام کرده است.» 
اما در سوی دیگر این ماجرا بهمن، همان جوانی که رومینا را فراری داده بود قرار دارد. او چند روز پس از فراری دادن دختر نوجوان و در شرایطی که او را از تالش به آستارا منتقل کرده بود بازداشت شد. پلیس او را یک روز در بازداشتگاه نگه داشت اما در ادامه او آزاد شد. بهمن در گفت‌وگو با رسانه‌های محلی گیلان اعلام کرد: «رومینا را با خواست خودش فراری داده بود و از او در خانه خواهر بزرگترش نگهداری می‌کرد. آنطور که او گفت آنها با وجود اختلاف سنی زیاد به یکدیگر علاقه‌مند بودند و رومینا به او گفته بود که از زندگی با پدرش به‌دلیل بداخلاقی و فشار زیاد خسته شده است.» حالا اما از گیلان خبر می‌رسد که بهمن روز پنجشنبه بار دیگر با حکم قضایی بازداشت شده و هم‌اکنون در اختیار پلیس قرار دارد تا تحقیقات در این پرونده تکمیل شود.
آنطور که اعلام شده اتهام بهمن آدم‌ربایی است و برخی شواهد نشان می‌دهد که او در عصبانی شدن پدر رومینا و قتل او دست داشته است. احتمالا بازداشت دوباره بهمن به ماجرای برملاشدن عکس‌هایی برمی‌گردد که او برای پدر رومینا فرستاده بود.
 او در یکی از مصاحبه‌هایش گفته بود:« یک روز بعد از اینکه با رومینا فرار کردیم من عکسی دونفره از خودمان گرفتم و برای پدرش فرستادم. می‌خواستم کاری کنم که او نگران دخترش نباشد و بداند که دخترش با من است.»  همچنین برخی از بستگان رومینا مدعی شده‌اند که بهمن، پس از اینکه رومینا را به خانه خواهر خود برده و بدون حضور پدر رومینا او را به عقد خود درآورده، تصاویری از خودش و رومینا در فضای مجازی منتشر کرده و پیام‌هایی به پدر رومینا فرستاده و به او گفته که رومینا حالا همسر من است. همین موضوع هم باعث عصبانیت شدید پدر رومینا شده است. حالا در شرایطی که این حادثه تلخ افکارعمومی را به‌شدت جریحه‌دار کرده است همه در انتظار روشن شدن ابعاد پنهان این ماجرا هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید