• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 22 خرداد 1399
کد مطلب : 102418
+
-

پدر رومینا: پشیمانم

پدر رومینا: پشیمانم

پدر رومینا که از چند روز قبل به اتهام قتل دخترش در بازداشت به سر می‌برد در گفت‌وگویی جزئیات تازه‌تری از حادثه هولناک قتل دخترش را بازگو کرد. او می‌گوید در این ماجرا خودش را مقصر می‌داند و از کاری که کرده پشیمان است.
به گزارش میزان، رضا اشرفی که 37سال دارد و این روزها در زندان به سر می‌برد درباره حادثه‌ای که اتفاق افتاده، می‌گوید: یک شب بعد از خوردن شام رومینا برایم چای آورد. هنگام خوردن چای متوجه شدم ماده سفید رنگی ته استکان است؛ شک کردم؛ چای دوم را که خوردم گفتم بی‌مزه است؛ بعد از خوردن چای سوم؛ در همان وضعیت خوابم برد. خانمم بیدارم کرد و گفت رومینا کجاست؟ متوجه شدم رومینا در چای مواد خواب‌آور ریخته بود و از خانه رفته است. تا صبح گیج بودم که برادرم آمد و گفت بهمن خاوری در اینستاگرام نوشته که با رومینا فرار کرده‌اند. او ادامه می‌دهد: با آن پسر تماس گرفتم و گفتم دخترم را به تو می‌دهم؛ مقدمات کار را فراهم کن. آدرس خانه خواهرش را داد و با مأموران آنجا رفتیم و دخترم را پس گرفتم. رومینا مشکلی برای برگشتن به خانه نداشت و اینکه گفته می‌شود او در بازپرسی یا آگاهی گفته نزد خانواده‌اش امنیت ندارد دروغ است.
پدر رومینا درباره بهمن می‌گوید: اصلا آدم خوبی نبود. می‌توانید از همه محله بپرسید. می‌دانستم با افراد بدنام در ارتباط بوده است. من به مذهب بهمن کاری نداشتم. از خودش خوشم نمی‌آمد. خواهر من حدود ۱۶ سال پیش با یک اهل سنت ازدواج کرده و اصلا مشکلی با این موضوع نداریم و آنها خوشبخت هم هستند. بهمن به رومینا گفته بود: اگر با من نیایی آبرویت را می‌برم و پدر و مادرت را می‌کشم. این موضوع را رومینا به همسرم گفته بود.
این مرد می‌گوید از کاری که کرده پشیمان است: بهمن دخترم را فریب داد. با آبروی خانواده ما بازی کرد. آدمی که شرف و غیرت داشته باشد، این کار را نمی‌کند. با این حال مقصر اصلی خودم هستم، چون من قتل را انجام دادم. الان فقط نگران فرزندم امیر و همسرم هستم. اگر زمان به عقب برمی‌گشت این کار را نمی‌کردم. من رومینا را دوست داشتم، ولی عصبی شدم و الان زمان، قابل بازگشت نیست.

این خبر را به اشتراک بگذارید