• چهار شنبه 18 بهمن 1402
  • الأرْبِعَاء 27 رجب 1445
  • 2024 Feb 07

همچنان سربلند در چهل‌وپنج‌سالگی

امروز ایران در بسیاری از حوزه‌های راهبردی در جمع قدرت‌های برتر منطقه‌ و حتی جهان حضور دارد
چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی درحالی فرا می‌رسد که به گواه آمار و بررسی‌های انجام شده، امروز ایران با کسب دستاوردهای مهم و راهبردی در حوزه‌های متکثر، علاوه‌بر اینکه به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در خلیج‌فارس و خاورمیانه به‌حساب می‌آید، در بسیاری از عرصه‌ها درحال رقابت با ابرقدرت‌های جهان است.
861مکان‌پروژه در 100پویش امید و افتخار افتتاح شد

مبارک مردم

سال گذشته و درحالی‌که تنها چند‌ماه از مدیریت علیرضا زاکانی در شهرداری تهران گذشته بود، شهرداری با راه‌اندازی پویشی تحت عنوان «پویش امید و افتخار» تلاش کرد یک قرار هفتگی با مردم تهران داشته باشد تا در ابتدای هر هفته پروژه‌هایی را که نیاز شهروندان است، افتتاح یا ساخت آن را آغاز کنند.

زنگ خطری با اسم رمز‌«خواص»

اگر بیشترین اهتمام حضرت امام ره در زمان حیات مبارکشان خرج ایجاد هویت انقلابی و معماری نظام اسلامی شد، بیشترین اهتمام حضرت‌آقا را باید طراحی و معماری «دوران دولت اسلامی» دانست؛ دورانی که در آن نقش جلوداران انقلابی بسیار جدی است.
در تازه‌ترین دادگاه محاکمه سران منافقین، پس از 51سال سندی تاریخی برملا شد

مسعود رجوی عضو ساواک بود

دهمین جلسه محاکمه 104 نفر از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین در شرایطی برگزار شد که در این جلسه وکیل جمعی از شهدای ترور، سندی را برای نخستین مرتبه منتشر کرد که نشان می‌دهد مسعود رجوی عضو ساواک بوده و 51 سال قبل در شرایطی که به اعدام محکوم شده بود با نامه رئیس وقت ساواک از مرگ نجات یافت.

امام آمد

امام آمد

دردسر جزایر سه گانه زیر سر پهلوی است

ناسیونالیسم ایرانی و داعیه‌داری فرزندِ کورش و داریوش هخامنشی، چیزی بود که پهلوی‌ها را در اذهان عمومی، افراد فدایی وطن معرفی می‌کرد.

خیز آخر

شاید خیلی‌ها فکر می‌کردند تیم ملی از سد محکم ژاپن جان سالم به‌در نبرد، اما از قضا این میدان سخت به محلی برای ارائه بهترین نمایش شاگردان امیر قلعه‌نویی تبدیل شد؛ روزی که آنها 2‌گل زدند و چندین گل هم نزدند تا در کمال شایستگی به نیمه‌نهایی برسند.