03
چهار شنبه 18 بهمن 1402
شماره 9024
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

میزان مشارکت درحال افزایش است

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: فضای مناسب‌تری نسبت به گذشته درحال شکل‌گیری است و این وضع، نشان از سرعت رشد مشارکت در انتخابات دارد.
ویژه
وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح ۸پروژه هوانوردی و زیربنایی در فرودگاه مهرآباد با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده در زمینه داخلی‌سازی تعمیر قطعات، از همکاری با وزارت دفاع درباره ساخت هواپیمای بومی خبر داد.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه نباید مسئولیت‌های این قوه را به محکمه‌داری منحصر کرد، گفت: قوه‌قضاییه مسئول است اجازه ندهد ظلمی از سوی دستگاه حکومتی علیه شهروندان اعمال شود.
رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح سه‌شنبه با حضور در حرم مطهر امام ره ، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری‌اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

همچنان سربلند در چهل‌وپنج‌سالگی

امروز ایران در بسیاری از حوزه‌های راهبردی در جمع قدرت‌های برتر منطقه‌ و حتی جهان حضور دارد
گزارش
چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی درحالی فرا می‌رسد که به گواه آمار و بررسی‌های انجام شده، امروز ایران با کسب دستاوردهای مهم و راهبردی در حوزه‌های متکثر، علاوه‌بر اینکه به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در خلیج‌فارس و خاورمیانه به‌حساب می‌آید، در بسیاری از عرصه‌ها درحال رقابت با ابرقدرت‌های جهان است.

اصلاح رویه‌های غلط در برخورد با بخش خصوصی

سخنگوی دولت گفت: عدم‌مشارکت با بخش خصوصی از آفت‌های موجود در گذشته بود
نشست خبری سخنگوی دولت دیروز سه‌شنبه با حضور خبرنگاران و رسانه‌ها برگزار شد.
تقویت دیپلماسی اقتصادی در قاره فرصت‌ها
گسترش مناسبات ایران با کشورهای آفریقایی، بخش مهمی از راهبرد دیپلماسی منطقه‌ای دولت‌ را تشکیل می‌دهد. برهمین اساس هم هست که مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه از افزایش تعداد پست‌های وابسته‌های بازرگانی در قاره آفریقا خبر داد.
نیروی‌هوایی ارتش طی یک سال‌گذشته گام‌های مهمی در مسیر ارتقای توان رزمی و عملیاتی خود برداشته‌است. به‌گفته امیر حمید واحدی، فرمانده این نیرو، تشکیل قرارگاه پهپادی و بازآماد ۳۹فروند انواع پرنده‌های باسرنشین از سوی متخصصان داخلی، از اقدام‌های مهم انجام شده است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
نخستین همایش ملی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم ‌انقلاب به همت پژوهشگاه قوه‌قضاییه و با حضور روسای قوای مقننه و قضاییه برگزار شد.