• چهار شنبه 26 بهمن 1401
  • الأرْبِعَاء 24 رجب 1444
  • 2023 Feb 15

روزشمار تکمیل خطوط متروی تهران

تفاهمنامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای توسعه شرقی خط 4مترو منعقد شد
آیین انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شهرداری تهران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با موضوع پروژه مسیر توسعه شرقی خط ۴ متروی تهران در بیست‌ونهمین رویداد امید و افتخار به میزبانی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه و با حضور علیرضا زاکانی، شهردار تهران، اکبر نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ابوالفضل‌ عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، جلال بهرامی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، مسعود درستی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، محسن هرمزی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و جمعی از مدیران شهری برگزار شد.

مأموریت؛ خنثی‌سازی تحریم

نخستین روز سفر رئیس‌جمهور ایران به چین، با امضا و تبادل 20سند همکاری و یادداشت ‌تفاهم در حوزه‌های مختلف همراه بود؛ اسنادی که ازسوی مقام‌های عالی‌رتبه ایران و چین و در حضور روسای‌جمهور 2کشور به امضا رسید تا روابط تهران - پکن وارد عصر نوینی شود.

روابط تهران-پکن و جایگاه دیپلماسی فرهنگی

سفر رئیس‌جمهور کشورمان به پکن، نقطه آشکارساز عزم 2کشور ایران و چین بر توسعه روابط دوجانبه و مواجهه مشترک با تهدیدهای بالفعل و بالقوه فرامرزی محسوب می‌شود.

قطارهایی که در تونل جا نشدند

به تازگی انتشار خبرهایی از یک رسوایی فنی در سیستم راه‌آهن اسپانیا خبر‌ساز شده است. در این ارتباط، رسانه‌های اروپایی گزارش داده‌اند که دولت اسپانیا 258میلیون یورو را برای قطارهایی هزینه کرده است که اکنون مشخص شده که اندازه این قطارها برای عبور از تونل‌های شبکه راه‌آهن اسپانیا بسیار بزرگ است.

کاهش نرخ بیکاری در پاییز

در همشهری آنلاین بخوانید

خود تحقیری با نقاب روشنفکری

نمی‌گذاشتم قهرشان طولانی شود