05
چهار شنبه 26 بهمن 1401
شماره 8715
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«یوسف پیامبر» همچنان مشتری جهانی دارد

تلویزیون
علی کربلایی‌حسینی، مدیر رسانه بین‌الملل صداوسیما زیرمجموعه اداره کل تأمین و رسانه بین‌الملل این سازمان درباره فروش مجموعه‌ها و سریال‌های تلویزیونی در بازار جشنواره فجر گفت: در این بازار چندین سریال و چندین مجموعه مستند به فروش رسید و مذاکرات خوبی با کشورها انجام شد.
ویژه
اکشنی که در جشنواره سال گذشته فجر مورد انتقاد و حتی تمسخر منتقدان قرار گرفت در لندن برنده چند جایزه شد.
نمایش عروسکی «درخشنگ» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا آقایی به هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان کشور عراق راه یافت.
تجسمی
جشنواره فیلم فجر تنها جشنواره‌ای نیست که در بهمن‌ماه برگزار می‌شود، اما اخبار این جشنواره بیشتر از جشنواره‌های تئاتر، موسیقی، شعر و تجسمی در رسانه‌ها منتشر می‌شود و به‌عبارتی سایر جشنواره‌ها زیر سایه جشنواره فیلم فجر قرار دارند.

برگزیده‌های فجر ۴۱ د ر اکران بهار‌1402

ترکیب فیلم‌های اکران نوروزی چگونه مشخص می‌شود؟
گیشه
پرفروش‌های زمستان ۱۴۰۱ می‌مانند و برگزیده‌های فجر ۴۱ هم‌اکران می‌شوند؛ ترکیب اکران نوروز ۱۴۰۲ اینگونه مشخص می‌شود.
اعلام بخش‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر

اعلام بخش‌های سی‌و‌هشتمین جشنواره موسیقی فجر

با اعلام دبیرخانه، بخش‌های مختلف سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر معرفی شدند. به گزارش ستاد خبری سی‌وهشتمین جشنواره موسیقی فجر، این دوره از جشنواره شامل بخش استان‌ها، پژوهش، رقابتی، جایزه باربد، غیررقابتی ارکسترال، کلاسیک، ردیف دستگاهی، نواحی، هنرستان‌های موسیقی و پاپ، جشنواره جشنواره‌ها، جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و بخش بین‌الملل است.
فیلم زندگی شهیدزین‌الدین محصول تازه سازمان اوج
فیلم زندگی شهیدزین‌الدین محصول تازه سازمان اوج
فیلم سینمایی «مجنون» به‌عنوان تازه‌ترین محصول سازمان اوج با روایتی از زندگی شهیدمهدی زین‌الدین کلید می‌خورد.
خبر
محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای افتتاح روزهای فرهنگی و نمایشگاه صنایع‌دستی ایران عازم عشق‌آباد پایتخت کشور ترکمنستان شده است، سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در ادامه برنامه‌های سفر خود با رشید اوزگلدیج مردوف وزیر امور خارجه ترکمنستان دیدار و گفت‌وگو کرد.