• سه شنبه 21 دی 1400
  • الثُّلاثَاء 7 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 11

بیماران،‌گرفتار نسخه‌ الکترونیک

طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی که در برخی کشورهای اروپایی قدمتی 30ساله دارد، در ایران از سال95 به‌صورت آزمایشی و محدود آغاز شد و پزشکان طرف قرارداد با بیمه‌ها ملزم به استفاده از این سیستم شدند.
رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگوی تفصیلی با همشهری:

فروش طرح ترافیک، سال آینده تغییر می‌کند

بهبود وضعیت اتوبوس‌ها، اورهال کردن واگن‌های مترو، تغییر ساعت طرح ترافیک، ساماندهی وضعیت ناهنجار موتورسیکلت‌ها و در نهایت تلاش برای واردات تاکسی‌ها، برنامه‌های مدیریت شهری برای ریل‌گذاری و ایجاد تحول در ناوگان حمل‌ونقل شهری است.

چطور یک دروغ بزرگ را باور می‌کنیم؟

یکم؛ برخی به‌ خودشان آمدند و متوجه شدند در سالگرد دوم شلیک به هواپیمای اوکراینی یک فرضیه جدید مطرح شده و آن هم اینکه جمهوری اسلامی از عمد هواپیمای اوکراینی را ساقط کرده است.

توافق موقت در دستورکار نیست

خطیب‌زاده: به‌دنبال توافقی «پایدار» و «قابل اتکا» هستیم و توافقی که این‌دو مؤلفه را نداشته باشد، در دستورکار قرار ندارد
افزایش امیدواری‌ها به نتایج مثبت گفت‌وگوهای برجامی در وین درحالی است که در روزهای اخیر مذاکرات در چارچوب‌های مختلف، به‌صورت فشرده و مستمر ادامه داشته و کارگروه‌های کارشناسی «لغو تحریم‌ها» و «فعالیت‌های هسته‌ای» درحال بحث‌ و تبادل‌نظر پیرامون کاهش اختلاف‌های موجود میان طرف‌های حاضر در مذاکرات هستند.

نیمی از بستری‌شده‌های کرونا واکسن نزده‌اند

8میلیون نفر از جمعیت کشور هنوز واکسن نزده‌اند، این در حالی است که با وجود شیوع گسترده اومیکرون، یکی از مؤثرترین راه‌های مقابله با واریانت جدید کرونا، واکسیناسیون است.

واکنش سپاه به تحریف جدید درباره هواپیمای اوکراین

در روزهای اخیر برخی رسانه‌های داخلی و خارجی تلاش کردند با سوءاستفاده از احساسات خانواده‌های داغدار شهدای سقوط هواپیمای اوکراینی، با کلیدواژه «سپر انسانی» هجمه‌های رسانه‌ای گسترده‌ای را علیه جمهوری‌ اسلامی و همچنین فرماندهان سپاه ‌پاسداران کلید بزنند.

عقلانیت بدون غیرت دینی و بصیرت عملی ناقص است

سخنان رهبرمعظم‌انقلاب به‌مناسبت سالروز قیام 19دی‌ماه1356مردم قم حاوی نکات مهمی بود که واکاوی آنها، روشن‌کننده مسیر آینده حرکت جمهوری‌اسلامی در «گام دوم انقلاب» می‌تواند باشد.

رتبه‌بندی معلمان پشتوانه‌ مالی ندارد

ماجرای رتبه‌بندی معلمان ذیل سند تحول بنیادین، موضوع امروز و دیروز نیست؛ بیش از 10سال است که این موضوع در راستای ارتقای سطح آموزشی در مدارس و همچنین بهبود معیشت معلمان به میان آمده است.

اوضاع رسانه‌ها در سال2022

جمعیت یوزپلنگ آسیایی ایران بیش از 12قلاده‌ است

زایشگاه متروکه

کشاورزی با تراکتورهای خودران