21
سه شنبه 21 دی 1400
شماره 8410
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چطور یک دروغ بزرگ را باور می‌کنیم؟

یادداشت
یکم؛ برخی به‌ خودشان آمدند و متوجه شدند در سالگرد دوم شلیک به هواپیمای اوکراینی یک فرضیه جدید مطرح شده و آن هم اینکه جمهوری اسلامی از عمد هواپیمای اوکراینی را ساقط کرده است.
ویژه
با برنامه‌ریزی‌هایی که مسئولان انقلابی دارند توقع می‌رود راه‌آهن کشورهای عضو اکو که ایران هم عضو آنهاست به مسیر راه ابریشم نوین که ایده رئیس‌جمهور چین است، بپیوندد تا از محل این اتصال عایدات اقتصادی کشور افزایش یابد.
اعضای باند زمین‌خواری و جعل اسناد که از این راه 3هزار میلیارد تومان کلاهبرداری کرده بودند توسط مأموران وزارت اطلاعات شناسایی و نفرات اصلی آن در سطح کشور دستگیر شدند.
برخورد 50خودرو در جاده بهبهان- رامهرمز حادثه عجیب و در عین حال تلخی را رقم زد و جان 5نفر را گرفت

تصادف باورنکردنی در جاده مه‌آلود

«خودروها یکی پس از دیگری از راه می‌رسیدند و مثل دومینو با یکدیگر برخورد می‌کردند. در مدت کوتاهی حدود 50دستگاه انواع خودرو با یکدیگر تصادف کردند و حادثه‌ای عجیب و کم‌سابقه رقم خورد.»
درگیری مرگبار هنگام سلفی‌گرفتن

درگیری مرگبار هنگام سلفی‌گرفتن

دعوای 2جوان هنگام گرفتن عکس سلفی، به سقوط مرگبار یکی از آنها و فرار دیگری از کشور منجر شد.
گلوله سرگردان جان شهردار دهدز را گرفت
گلوله سرگردان جان شهردار دهدز را گرفت
شهردار جوان دهدز خوزستان وقتی پس از ماموریت کاری در ایذه به رستورانی رفته بود، هدف اصابت گلوله سرگردانی قرار گرفت که در جریان درگیری مسلحانه پلیس و سارقان مسلح شلیک شده بود و جانش را از دست داد. به‌گزارش همشهری، این حادثه حدود ساعت 2بعدازظهر یکشنبه در شهرستان ایذه در استان خوزستان رخ داد.
قدردانی
چندین بار از نبود اتوبوس در ساعات اوج ترافیک در خط ونک به رسالت انتقاد کردیم و خوشبختانه اخیرا این موضوع تا حد زیادی حل شده است.

مترو مجبور به استفاده از واگن‌های قدیمی است

پاسخ مسئولان
روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری قطارهای شهری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان:« قطارهای مترو نیازمند نوسازی هستند»، در ستون «با مردم» روز 23آذرماه پاسخ داده است.

قاتل خاموش جان مادر و دختر را گرفت

کوتاه از حادثه
مادر و دختر تهرانی بر اثر گازگرفتگی جان باختند اما پدر خانواده با حضور امدادگران نجات یافت.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
آتش‌سوزی در ساختمانی مسکونی در بلوار تعاون جان 4نفر را گرفت و 2مصدوم برجا گذاشت.