17
سه شنبه 21 دی 1400
شماره 8410
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک روز مانده تا ال‌کلاسیکو

ال‌کلاسیکوی سوپرجام اسپانیا که ساعت 22:30فرداشب در ریاض برگزار می‌شود، اتفاق بزرگی است. بارسایی‌ها با پروازی 7‌ساعته به پایتخت عربستان رسیده‌اند و رئالی‌ها کمی بیشتر در پرواز مانده‌اند. فناوری چشم شاهین گل لاین یا تکنولوژی خط دروازه در این مسابقات مورد استفاده قرار نمی‌گیرد اما سیستم کمک‌داور ویدئویی برقرار است. در دوره قبلی تکنولوژی خط دروازه وجود داشت. عربستان در دوره اول به رؤیای میزبانی ال‌کلاسیکو نرسید اما در دومین میزبانی خود می‌تواند شاهد این تقابل جذاب باشد.
ویژه
یکی از اشکالاتی که زیاد از یحیی گل‌محمدی گرفته می‌شود این است که خیلی از خریدهایش چندان به‌کار پرسپولیس نیامده‌اند. اگرچه یحیی برای پرسپولیس خرید خوب هم داشته، اما به‌طور کلی دشوار است که بتوان به کارنامه او در یارگیری نمره قبولی داد.
استقلال در آستانه قهرمانی نیم‌فصل لیگ بیست‌ویکم قرار گرفته است؛ موقعیتی که می‌تواند برای آنها نویدبخش و دلگرم‌کننده باشد.
10سال طول کشید تا سردار آزمون راضی به دل کندن از لیگ روسیه شود. 10 سال هر روز یک خبر در مورد احتمال حضور آزمون در تیم‌های مختلف اروپایی شنیدیم. حالا اما رویه عوض شده است. این روزها یک خبر در مورد یک تیم به 2 شکل مختلف تکرار می‌شود. از زمانی که اسم لیون فرانسه به‌عنوان مقصد قطعی سردار مطرح شده، هر روز خبر انتقال یا عدم‌انتقال او را می‌شنویم.
فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر از تاریخ 26دی‌ماه آغاز خواهد شد و بدون‌شک استقلال یکی از تیم‌هایی است که تا پایان نقل‌وانتقالات 23بهمن‌ماه یکی از پرخبرترین تیم‌های ایران خواهد بود. برخی ‌بازیکنان استقلال برخلاف پیش‌بینی‌هایی که وجود داشت، در نیم‌فصل اول فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و خواهان جدایی از جمع آبی‌پوشان هستند.
زلاتان ایبراهیموویچ برای بیست‌وچهارمین سال پیاپی هم در یک لیگ بزرگ اروپایی موفق به گلزنی شد. گلی که او در برد 3بر صفر میلان به ونتزیا زد، نام او را به‌عنوان تنها بازیکنی که از سال1999 تا 2022 در 24سال پیاپی موفق به گلزنی می‌شود ثبت کرد.
مورینیو نتوانست درحالی‌که تیمش 3 بر یک از یوونتوس پیش بود این نتیجه را حفظ کند و در دیداری دراماتیک 4 بر 3 باخت.

زمان نداریم

هادی ساعی که در یک انتخابات نزدیک به ریاست فدراسیون تکواندو رسیده می‌گوید برای بازگرداندن تکواندو به روزهای اوج باید از همین امروز آغاز کرد
بعد از 21سال تغییر بسیار بزرگی در فدراسیون تکواندو رخ داد. سیدمحمد پولادگر پس از 2 دهه ریاست و پیروزی در 5مجمع انتخاباتی متوالی در ششمین مجمع توسط هادی ساعی متوقف شد.
دلخوشی‌های کوچک؛ جام‌حذفی

دلخوشی‌های کوچک؛ جام‌حذفی

تنها فرصتی که بازیکنان و تیم‌های کوچک می‌توانند بزرگی کنند
جام‌حذفی فوتبال در کشورهای اروپایی محل تلاقی بزرگان با تیم‌های کوچک و خاطراتی است که کوچک‌ترها برای خودشان می‌نویسند یا فرصتی است که برای نوشتن برگ‌هایی در تاریخ فوتبال به‌دست می‌آورند.
نقل قول/ نواک جوکوویچ پس از حل مشکل حضورش در استرالیا برای هوادارانش نوشت
«خوشحال و ممنونم از قاضی که حکم لغو ویزای مرا تغییر داد. با وجود تمام اتفاقات هفته گذشته می‌خواهم بمانم و در اوپن استرالیا رقابت کنم، تمرکزم روی این مسئله است.
لیگ برتر هفته پانزدهم

منهای فوتبال/ ریاست رضوانی برای 4سال سوم

محسن رضوانی در انتخاباتی بدون رقیب برای سومین‌بار رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو شد.

جدول‌اعداد | 4119

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

جدول 8410

جدول 8410
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
امید نورافکن که زیباترین گل هفته را در بازی با فولاد زده بود، با کسب نمره8.52 بهترین بازیکن هفته چهاردهم لیگ برتر شد. مدافع چپ سپاهان، پاس گل اول تیمش را به سروش رفیعی داده بود و گل دوم را هم شخصا زد تا روی هر دو گل تیمش در این بازی تأثیرگذار باشد.
محمد ناظم‌الشریعه از نگاه سایت فوتسال‌پلنت در جمع 10مربی برتر فوتسال جهان در سال2021 قرار گرفته است. فوتسال کشورمان امسال هم در بخش‌های مختلف ازجمله برترین تیم ملی، برترین بازیکن، برترین دروازه‌بان و برترین جوان جهان در بخش زنان و مردان کاندیداهای زیادی دارد.
درحالی‌که 4 بازیکن مهم پورتو برای نقل‌وانتقالات زمستانی پیشنهادهای جدی دارند، پیشنهاد خاصی به‌دست مهدی طارمی نرسیده و خیال هواداران این تیم از بابت او راحت است. در عوض، 2‌لژیونر دیگر ایرانی شاغل در فوتبال اروپا همچنان شانس این را دارند که تیم‌های خود را در نیم‌فصل دوم تغییر دهند.