• دو شنبه 23 فروردین 1400
  • الإثْنَيْن 29 شعبان 1442
  • 2021 Apr 12

گفت‌وگوی 7میلیارد دلاری

نخست‌وزیر کره‌جنوبی به تهران آمد و مذاکرات سه‌روزه او در ایران نشان خواهد داد که آیا یخ روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور آب خواهد شد یا نتیجه آن تفاهم سیاسی برای گشایش اقتصادی پس از مشخص‌شدن سرانجام مذاکرات هسته‌ای در وین اتریش خواهد بود.
اعضای شورای شهر تهران دیروز کلیات لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند تهران» را تصویب کردند

هوشمندسازی جمع‌آوری زباله در 3مرحله

جلسه 285پارلمان شهری، دیروز در حالی برگزار شد که بررسی لایحه «طرح جامع مدیریت پسماند تهران» در دستور جلسه قرار داشت و اعضای شورای شهر پس از بحث و بررسی در نهایت کلیات آن را تصویب کردند.

تعیین مسیرالزامات طرح‌های معماری

تهران، شهری در کوهپایه‌های شمیران، این روزها کلانشهری است که نهایت خواسته مالکان و ساختمان‌سازهای آن، ساخت ساختمان‌هایی بلندتر است.

نتیجه معکوس جنجال‌آفرینی‌های بی‌ثمر

در بحث ابلاغ قوانین مصوب مجلس از سوی قوه مجریه در قانون اساسی پیش‌بینی‌های لازم صورت‌ گرفته است.

چرا کرایه‌ها افزایش یافت

از ابتدای اردیبهشت یعنی چهارشنبه هفته آینده نرخ کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی در تهران افزایش می‌یابد؛ افزایشی حداقلی نسبت به تورم، گران شدن قطعات و تجهیزات ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آسیب‌های فراوانی که کرونا بر پیکره این ناوگان وارد کرده، افزایشی که تنها می‌تواند التیامی بر جبران خسارات‌ها باشد.

کارگران در صف بیمه بیکاری

فروردین است، هنوز کمر بهار تا نشده اما تا دلت بخواهد آفتاب زبانه می‌کشد و هول و ولای گرمای تموز به جان آدم‌ها افتاده است. هنوز مانده تا صلات ظهر، اما خورشید جا گرفته وسط آسمان و آدم‌ها بی‌حوصله و گرمازده، پوشه به دست، ماسک به‌صورت، پله‌ها را بالا و پایین می‌کنند.
با ثبت 258 مرگ روزانه، رئیس کمیته کشوری اپیدمیولوژی کووید -19 خواستار شد

واکنش سریع به شیب تند مرگ

فروردین، همچنان پرمرگ، در هفته چهارمش قرار گرفت. با پایان تعطیلات نوروز، هر روز فوتی‌های بیشتری درپی ابتلا به کووید0 19در فهرست قربانیان کرونا ثبت می‌شوند؛ فوتی‌هایی که تعدادشان با سرعت زیادی در حال افزایش است.

راه‌حلی به‌نام فیلم - تئاتر