رقابت تنگاتنگ شویندههای ایرانی و خارجی در قیمت
درحالیکه بعضی از شویندهها در 3ماه زمستان 2 بار افزایش قیمت داشتهاند، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی همچنان افزایش قیمت خارج از برنامه را تکذیب میکند
سال کرونا، برای همه کالاها و بازارها رکود به همراه داشت، جز بازار مواد شوینده و ضدعفونی کننده. هجوم مردم برای خرید ضدعفونی کنندهها از اسفند 98و آغاز کرونا در ایران، تولید را به سرعت افزایش داد و در ادامه تا امروز صنعت تولید مواد شوینده و پاککننده بیش از یکسال پررونق را پشت سر گذاشته است.