05
دو شنبه 23 فروردین 1400
شماره 8193
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عقاید مسکنی وزیر راه

نقد خبر
خبر: محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی می‌گوید:«آمارهای بانک مرکزی درباره افزایش ۶ درصدی قیمت مسکن در اسفند 99 را قبول ندارم؛ چراکه این آمار مربوط به تنها چند منطقه است و ارائه آن در بازار التهاب ایجاد می‌کند.»
در گفت‌وگوی همشهری با نایب‌رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی بررسی شد

قاچاق جوجه یک‌روزه؛ پدیده تازه در بازار مرغ

گفت وگو
19فروردین‌ماه کاظم خاوازی، وزیر جهادکشاورزی در حاشیه جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس و در جمع خبرنگاران از خروج غیرقانونی جوجه‌های یک‌روزه از مرز‌های غربی کشور بانه و سقز و ضربه بزرگ این پدیده به تولید مرغ و تخم‌مرغ خبر داد و اعلام کرد: قاچاق جوجه‌های یک‌روزه از کشور را با نهاد‌های مربوط ازجمله اطلاعات سپاه درمیان گذاشته‌ایم.
رقابت تنگاتنگ شوینده‌های ایرانی و خارجی در قیمت

رقابت تنگاتنگ شوینده‌های ایرانی و خارجی در قیمت

درحالی‌که بعضی از شوینده‌ها در 3‌ماه زمستان 2 بار افزایش قیمت داشته‌اند، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی همچنان افزایش قیمت خارج از برنامه را تکذیب می‌کند
سال کرونا، برای همه کالاها و بازارها رکود به همراه داشت، جز بازار مواد شوینده و ضدعفونی کننده. هجوم مردم برای خرید ضدعفونی کننده‌ها از اسفند 98و آغاز کرونا در ایران، تولید را به سرعت افزایش داد و در ادامه تا امروز صنعت تولید مواد شوینده و پاک‌کننده بیش از یک‌سال پررونق را پشت سر گذاشته است.
نوشابه؛ بی‌توقف در مسیر گرانی
نوشابه؛ بی‌توقف در مسیر گرانی
همزمان با شروع فصل گرما زمزمه‌های گران‌شدن یکی از پرمصرف‌ترین کالاهای این فصل یعنی انواع نوشابه‌های گازدار به گوش می‌رسد.
مسکن
ثبت الزامی اطلاعات ملکی و اقامتی سرپرستان خانوار در حالی به پشتوانه جرائم مالیات بر خانه‌های خالی اجرایی می‌شود که بنا به تشخیص مجلس، سازمان‌ها، نهادها و شخصیت‌های حقوقی به‌عنوان بزرگ‌ترین مالکان خانه‌های خالی مشمول الزام ثبت اطلاعات مالکیتی نشده‌اند.