11
دو شنبه 23 فروردین 1400
شماره 8193
هوشمند
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
آژانس فضایی ناسا قرار بود در پروژه آرتمیس که با هدف فرستادن فضانوردان به کره ‌ماه در سال2024 برنامه‌ریزی شده است، نخستین فضانورد زن را به‌ ماه بفرستد؛ اما یکی از مقامات ناسا خبر داد علاوه‌بر نخستین زن، اولین فضانورد رنگین‌پوست نیز در این ماموریت قدم بر سطح کره‌ ماه خواهد گذاشت.
حتما چاقوهایی را که در دل خود ابزارهای متفاوتی ازجمله قیچی، ناخن‌گیر، در بازکن و... جای داده‌اند دیده‌اید. اگرچه این وسیله چیز جدیدی در دنیای امروزی محسوب نمی‌شود، اما یک استارت‌آپ با الهام گرفتن از آن، ابزار مشابه جدیدی را ابداع کرده است که با زندگی‌های امروزی تطابق بیشتری دارد.
حضور روبات چهارپای ساخته شده توسط شرکت «بوستون داینامیکس» در مانور نظامی 2روزه ارتش فرانسه توجه بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری و همچنین نظامی را به ‌خود جلب کرده است.

پرونده اختلال عمدی کلاب‌هاوس در مسیر قضایی

سازمان رگولاتوری ضرب‌الاجلی ۲۴‌ساعته به اپراتورها برای رفع اختلال کلاب‌هاوس داده و گزارش‌ها از جمع‌آوری ادله دیجیتال در این رابطه برای تحویل به مرجع قضایی خبر می‌دهد
شبکه اجتماعی
دسترسی‌نداشتن کاربران ایرانی به شبکه اجتماعی کلاب‌هاوس تبدیل به پدیده‌ای عجیب و بی‌سابقه در کشور شده است.
PDF هوشمند
کوتاه هوشمند
به نظر می رسد برای دیدن پرواز تاریخی بالگرد در مریخ باید کمی بیشتر صبر کرد. به گزارش سی‌نت، آژانس فضایی ناسا روز گذشته اعلام کرد، این آژانس تصمیم گرفته است اولین پرواز آزمایشی بالگرد IngenuityMars را به دلیل هشدار ایمنی در هنگام آزمایش چرخش با سرعت زیاد از روتورهای بالگرد، عقب بیندازد.