17
دو شنبه 23 فروردین 1400
شماره 8193
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
شاگردان غلامرضا محمدی در مسابقات کسب سهمیه المپیک که روز گذشته در آلماتی قزاقستان برگزار شد نمایش فوق‌العاده‌ای داشتند. 3نماینده ایران توانستند سهمیه المپیک توکیو را کسب کنند.

فوتبال ایران دست‌های پشت پرده ندارد

محرم نوید کیا، در گفت‌و گو با همشهری ورزشی از رویاهایش برای سپاهان گفته، از جنگ فوتبال اصفهان با تهران، قهرمانی های پرسپولیس و «تیم حکومتی » که به اعتقاد او وجود ندارد
محرم نویدکیا یک مربی اصفهانی نیست او یک اصفهانی است که مربیگری هم می‌کند. برایش اصفهانی بودن و سپاهانی بودن انگار مقدم بر هر صفت دیگری است.
متخصص مدیریت بحران

متخصص مدیریت بحران

زیدان باز هم رئال و خودش را از یک بحران دیگر نجات داد؛ آن‌هم در سخت‌ترین هفته سال‌های اخیر این تیم
زیدان یک بازی بزرگ دیگر و یک ال‌کلاسیکوی دیگر را برد.
سپاهان در پیچ تاریخی
چند نکته تلگرافی در مورد نبرد سرنوشت‌ساز سپاهان- نفت مسجدسلیمان
در شرایطی که پرسپولیس برای برگزاری مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به هندوستان سفر کرده است، رقیب اصلی این تیم در مسیر قهرمانی لیگ برتر یعنی سپاهان امروز باید بیستمین مسابقه فصلش را برابر نفت مسجدسلیمان برگزار کند.
پس از دبل پریرا 37‌ساله و گل و پاس‌گل پاتوسی در پلی‌آف، حالا نکونام باید به رویارویی با ستاره سابق تیم ملی اسپانیا فکر کند.

آماربازی

تیم فولاد با برتری 4بر صفر مقابل العین امارات به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا رسید.

نکته بازی/ لابد داشت دیر می‌شد

قطعا یکی از عجیب‌ترین اتفاقات این سالیان فوتبال ایران انتخاب مجتبی خورشیدی به‌عنوان سرپرست تیم ملی بود.

واکسن آخرین کلیدواژه جنجال

خدا را شکر در این فوتبال بر سر همه‌‌چیز جنگ شده بود، غیراز واکسن! یعنی 2سال پیش محال بود شما فکر کنید این کلمه علمی و پاستوریزه هم قرار است به دایره واژگان محل بحث بین اهالی فوتبال ایران افزوده شود، اما به همت ساکت الهامی این اتفاق رخ داد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
نیمه‌نهایی بسکتبال باشگاه‌های ایران امروز بین مهرام و نفت آبادان پیگیری می‌شود. نفتی‌ها در 3بازی 2بر یک پیش افتادند و اگر امروز ببرند با برد3بریک راهی فینال می‌شوند. درغیراین صورت بازی پنجم سرنوشت فینالیست را تعیین می‌کند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8193