21
سه شنبه 2 مهر 1398
شماره 7767
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قتل پدر در سفر به ایران

کوتاه از حادثه
مردی که مقیم کانادا بود، برای دیدن خانواده‌اش به ایران سفر کرد و جنایت آفرید.
ویژه
3ماه پس از فرار 3قاتل از زندان دهدشت و دستگیری یکی از آنها، مأموران پلیس موفق شدند دومین قاتل فراری را در اهواز دستگیر کنند.
برخورد شدید پراید با گاردریل کنار بزرگراه باعث شد گاردریل از جلوی خودرو وارد و از انتهای آن خارج شود اما در این حادثه راننده به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.
یک زن و 2مرد پس از مصرف قرص اکس در جشن تولد و تماشای فیلم هالیوودی، دچار توهم شدند و وقتی به خودشان آمدند باورشان نمی‌شد که دست به ربودن یک زن و زورگیری از او زده‌اند.

مرگ دردناک 5عضو خانواده در انفجار گاز

داخلی
نشت گاز و به‌دنبال آن انفجار در خانه‌ای در بندرعباس جان 5نفر ازجمله زنی باردار و فرزندش را گرفت.
مرگ 7دانش‌آموز زیر آوار کلاس درس

مرگ 7دانش‌آموز زیر آوار کلاس درس

فرو‌ریختن دبیرستان دوطبقه‌ای در پایتخت کنیا، باعث مرگ 7دانش‌آموز و مجروح‌شدن دست‌کم 57نفر شد.
سقوط در کانال آب، محتمل‌ترین فرضیه پلیس در مفقود شدن زهرا کوچولو
سقوط در کانال آب، محتمل‌ترین فرضیه پلیس در مفقود شدن زهرا کوچولو
یک هفته پس از مفقود شدن زهرا کوچولو در قلعه‌نو یافته‌های پلیس آگاهی از احتمال سقوط او در کانال آب حکایت دارد.
چندی پیش شیب سرعت‌گیر خیابان فاطمی در محل تلاقی این خیابان با میدان فاطمی از سمت غرب به شرق با آسفالت مجدد به‌نحوی کاهش یافت که عملا خودروهای عبوری با سرعت بسیار زیاد و به‌راحتی می‌توانند از آن عبور کنند و در واقع سرعت گیر حذف شده و جان عابران بیش از پیش در خطر است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت قطارهای شهری تهران و حومه مترو به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان «نظافت دیوارهای داخلی واگن‌های مترو» در ستون با مردم روز 12شهریور پاسخ داده است: «نظافت قطارهای مترو به‌صورت مستمر در 2نوبت زمان سرویس‌دهی و زمان پارک قطار با اهمیت و حساسیت انجام می‌شود، ‌به‌طوری که به استناد آمار صادره از سوی مراجع رسمی و پایش‌های انجام شده و نظرسنجی‌های اخذ شده از مسافران محترم، متروی تهران جزو تمیزترین متروهای جهان است.
از مسئولان شهرستان زرند کرمان به‌دلیل اجرای طرح مبارزه با سرقت پسته که باعث تامین امنیت کشاورزان و آرامش خاطر خانواده‌ها شده است، سپاسگزاریم.