• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80639
+
-

زنده ماندن راننده پراید پس از عبور گاردریل از خودرواش


برخورد شدید پراید با گاردریل کنار بزرگراه باعث شد گاردریل از جلوی خودرو وارد و از انتهای آن خارج شود اما در این حادثه راننده به طرز معجزه آسایی از مرگ نجات یافت.
به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه یکشنبه در مسیر شمال به جنوب بزرگراه یادگار امام اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی سوار بر خودروی پرایدش در حال رانندگی بود که بنابر دلایل نامعلومی خودرواش از مسیر منحرف و به‌شدت با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد. بر اثر این برخورد، گاردریل از شیشه جلوی پراید وارد و از شیشه عقب آن خارج شد. دقایقی از این حادثه می‌گذشت که آتش‌نشانان خود را به محل حادثه رساندند.
عباس زحمتکش، فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه 8درباره این حادثه به 125گفت: در محل حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید به‌شدت با گاردریل بزرگراه برخورد کرده بود که همین امر منجر به ورود گاردریل به داخل اتاقک خودرو شده و خوشبختانه تک سرنشین آن به‌صورت معجزه‌آسایی هیچ‌گونه آسیبی ندیده بود. وی ادامه داد: همکارانم با قراردادن علائم هشداردهنده ترافیک محل حادثه را ایمن‌سازی‌ کردند و با تجهیزات هیدرولیکی، گاردریل را که پس از خرد کردن شیشه جلوی خودرو وارد آن شده بود برش داده و به محل امن کنار بزرگراه انتقال دادند. وی درباره وضعیت راننده در این حادثه گفت: راننده پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده و فقط دچار شوک و استرس ناشی از حادثه شده بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید