• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
سه شنبه 2 مهر 1398
کد مطلب : 80642
+
-

با مردم

با مردم










سرعت‌گیر میدان فاطمی احیا شود
چندی پیش شیب سرعت‌گیر خیابان فاطمی در محل تلاقی این خیابان با میدان فاطمی (از سمت غرب به شرق) با آسفالت مجدد به‌نحوی کاهش یافت که عملا خودروهای عبوری با سرعت بسیار زیاد و به‌راحتی می‌توانند از آن عبور کنند و در واقع سرعت گیر حذف شده و جان عابران بیش از پیش در خطر است. لطفا با اصلاح این سرعت‌گیر به‌نحوی که خودروها مجبور به کاهش سرعت شوند در جهت تامین امنیت جانی عابران از دست راننده‌های عجول و عصبانی گام مؤثری بردارید.
هاشمی نژاد از فاطمی

پل صالحیه زمین‌های کشاورزی را نابود می‌کند
از مدتی قبل پلی در واوان اسلامشهر در انتهای خیابان مشکینی، تقاطع خیابان سردار جنگل روی کانال آب در حال احداث است که در واقع راه جدیدی بین صالحیه و واوان ایجاد می‌کند. احداث این پل کارشناسی دقیقی نشده است و ضمن از بین رفتن آرامش ساکنان، باعث نابودی زمین‌های کشاورزی برای ساخت‌وساز می‌شود.
خانقاه از واوان

مجوز ساخت‌وساز کنار کلیسای مارسرگیز چطور صادر شد؟
اول که برخی اخبار مبنی بر ساخت‌وساز کنار کلیسای مارسرگیز در روستای «سیر» ارومیه شنیده شد، عده‌ای عنوان کردند این ساخت‌وساز بدون مجوز بوده است. اما اکنون مشخص شده که ساخت‌وساز یادشده مجوز قانونی داده و ظاهرا روستاهای کم جمعیت مثل سیر که فاقد طرح هادی هستند برای مجوز ساخت‌وساز از کانال بنیاد مسکن و میراث فرهنگی عبور می‌کنند. حالا مسئولان پاسخ دهند چگونه مجوز ساخت کنار یک بنای تاریخی صادر شده است؟
یوحنا پورانی از ارومیه

عرض جاده بهشت‌زهرا کم است
عرض جاده بهشت‌زهرا از آزادگان تا خود بهشت‌زهرا کم است و به‌خصوص در روزهای آخر هفته ترافیک جانکاه آن بسیار آزاردهنده است. جدای قرارداشتن بهشت‌زهرا در این مسیر، ساکنان زیادی از این جاده تردد می‌کنند که ترافیک دائمی، طاقت آنان را کم کرده است.
پاکزاد از جنوب تهران

فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی در وسط شهر
انصار محله، محدوده‌ای به اسم صباغ چال دارد که کولی‌ها و افراد بی‌خانمان در آن زندگی می‌کنند و شغلشان خرید و فروش موادمخدر و مشروبات الکلی است. از مسئولان توقع داریم جلوی فروش مواد‌مخدر وسط شهر آمل را بگیرند.
اصغری از آمل

این خبر را به اشتراک بگذارید