54
سه شنبه 2 مهر 1398
شماره 7767
همدان، زنجان، قزوین
23023607
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تشکل ملی گردو  ایجاد می‌شود

نخستین نشست هم‌اندیشی ایجاد تشکل سراسری گردوی کشور با حضور معاون اتاق بازرگانی ایران و رئیس اتاق بازرگانی شهر نیکسار ترکیه در تویسرکان برگزار شد
گزارش
تویسرکان، قطب تولید گردوی ایران، حدود یک دهه میزبان همایش ملی گردو است. امروز اتحاد یکپارچه دولت و بخش خصوصی بهشت غرب ایران را به مرحله‌ای از رشد و بالندگی رسانده است که از این درگاه می‌تواند در عرصه داخلی و خارجی یکه‌تازی کند.
اخبار ویژه
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان قزوین گفت: بیشترین حجم سرمایه‌گذاری خارجی در قزوین با۹ طرح مربوط به کشور آلمان است.
۶۲ کیلومتر از راه‌های روستایی استان زنجان در قالب طرح ابرار اقدام برای راه‎های اولویت‌دار روستایی در دست احداث و تکمیل است.
مدیرکل حفاظت محیط‌‌ زیست همدان گفت: افت آب‌های زیرزمینی و ایجاد فروچاله‌ها در کنار خشکسالی نشان می‌دهد این استان با ورشکستگی آب مواجه است.
۱۲ هزار قلم کالای ورزشی به ارزش 4 میلیارد ریال به مدارس محروم استان زنجان ارسال شد.
همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ۱۲ مهر امسال در شهر همدان برگزار می‌شود.

آغاز اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان

معاون آسیا و اقیانوسیه یونسکو: این اجلاس می‌تواند برای کمیته هماهنگی ثبت آثار جهانی یونسکو افق‌های روشنی ترسیم کند
اجلاس
آیین افتتاحیه اجلاس جهانی راه ابریشم با حضور ۴۰ مهمان از ۱۴ کشور در همدان برگزار شد تا این شهر میزبانی هفت‌روزه‌اش را از این اجلاس آغاز کند. جینگ فنگ معاون آسیا و اقیانوسیه مرکز میراث جهانی یونسکو، ستوان ستکفسکی رئیس دفتر منطقه‌ای یونسکو، حجت‌الله ایوبی دبیر کل کمیسیون ملی یونسکو در ایران و ‌منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مهمانان ویژه این برنامه بودند.
شهری که با توان‌یابان قهر است

شهری که با توان‌یابان قهر است

رئیس شورای شهر زنجان: فقط 40 درصد معابر شهر مناسب‌سازی شده است
استان زنجان براساس سرشماری نفوس‌ و مسکن سال 95 جمعیتی در حدود یک میلیون ‌و 57 هزار نفر دارد. طبق همین سر‌شماری حدود 8/9 درصد جمعیت کل استان بیش از 60 سال دارند.
مسئولان نبود اعتبار را بهانه نکنند

مسئولان نبود اعتبار را بهانه نکنند

گفته‌های مدیرعامل جامعه معلولان استان زنجان درباره مشکلات این قشر
گفته می‌شود معلولیت‌ ناتوانی ‌نیست، زمانی این گفته درست است ‌که امکانات مناسب برای جامعه هدف توان‌یابان در شهر‌ها مهیا شود نه آن‌که شعار بدهند و به وعده‌ها عمل ‌نکنند.
PDF سه‌شنبه 2 مهر 1398
کوتاه همدان، زنجان، قزوین
به جرات می‌توان گفت شهدای قزوین نه تنها در پهنه جغرافیایی وطن که در گستره جهان اسلام نیز بلندآوازه‌اند
با حمایت مسئولان، دستگاه‌های خدمات‌رسان و شرکت‌های بیمه‌ای، یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی برلیان بویین‌زهرا به خط تولید بازگشت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: جلسه هیات حل اختلاف و داوری در این شرکت با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تشکیل و به بررسی و تعیین تکلیف ۷۷ فقره قرارداد راکد در 7 شهرک صنعتی استان منجر شد.