• سه شنبه 2 مهر 1398
  • الثُّلاثَاء 24 محرم 1441
  • 2019 Sep 24

10عامل تکان‌دهنده مسکن

بازار مسکن 5دوره جهش قیمتی را از سال 1372تا 1397تجربه کرده است که تقریبا روندی ثابت و قابل پیش‌بینی داشته‌اند
در بیشتر کشورهای دنیا بازار مسکن با ادوار تجاری مختلف مواجه می‌شود. در ایران نیز این ادوار تجاری براساس تعدادی عوامل برون‌‌‌بخشی و درون‌بخشی در بازار مسکن طی سال‌های مختلف پدید آمده است.
گزارش همشهری از آخرین بازمانده‌های کوچ پیاده عشایر ایران در منطقه بازفت چهار‌محال و بختیاری

آوای زندگی‌ایل

نسیم مرموزانه، زوزه گرگ‌های گرسنه را با خود می‌آورد، وهم درنده‌ای به جان نفس‌های اهلی می‌افتد، خیال تا منتهی‌الیه خوف پیش می‌رود و لرزه بر اندام بلوط‌های زاگرس می‌اندازد.

ما روزنامه‌نگاران قسم خورده‌ایم...

چندی قبل گزارشی از خبرگزاری «تابناک» به نقل از ایسنا و خبرگزاری فرانسه براساس گزارش «کمیته حفاظت از خبرنگاران» منتشر شد که در آن نام 10کشوری که سانسور مطبوعات را اعمال می‌کنند به‌طور شفاف بیان شده بود.

مجمع عمومی و ضرورت توازن قدرت نرم و سخت

مجموعه تحولات منطقه‌ای و مخصوصا در آبراه خلیج‌فارس و کشورهای حاشیه جنوبی آن شرایط خوبی را برای این دوره از تحرکات دیپلماسی ما در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، فراهم کرده است.

فرصت نیویورک

این شاید آخرین شانس دونالد ترامپ پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برای اتفاقی باشد که از ابتدای دوران حضورش در کاخ سفید لحظه‌شماری می‌کند.

تردد روان در نخستین روز مهر

نخستین روز مهرماه نه‌تنها برای دانش‌آموزان و میلیون‌ها شهروند تهرانی روز پرمشغله‌ای بود، بلکه مدیران شهری از نخستین ساعات روز برای بهبود وضعیت تردد در شهر و مراسم آغاز سال تحصیلی برنامه‌های گسترده‌ای داشتند.

صدای استاد از حنجره شاگردان

چند سالی بود اول مهر را با هنرجویان کارگاه تخصصی آواز استاد شجریان دیگر جشن تولد نمی‌گرفتیم؛ درست از مهر سال93 که آخرین جشن تولد را در دل آواز برگزار کردیم.