• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02

سندی که دست مافیا را رو کرد

شهردار تهران به تمامی حواشی قراردادهای منعقدشده برای توسعه ناوگان حمل‎ونقل عمومی پاسخ داد
در روزهای اخیر حواشی زیادی برای شهرداری تهران به‌وجود آمده و بهشت‌نشینان را حسابی درگیر خود کرده است.رارداد مدیریت شهری پایتخت با چینی‌ها، چند روزی است بر سر زبان‌ها افتاده و همه نگاه‌ها را به‌سوی شهرداری علیرضا‌زاکانی جلب کرده است؛ قراردادی که می‌تواند تحول عظیمی را در شهر تهران ایجاد و ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت را وارد فصل جدیدی کند.
رهبر انقلاب: نه تخریب کردند‌و نه جایی را آتش زدند ولی...

این رفتارآمریکا ‌با دانشجویان است

رهبر معظم انقلاب همزمان با روز معلم در دیدار هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان سراسرکشور، تکریم و تشکر از معلم را وظیفه فرد فرد ملت خواندند و با بیان اینکه آموزش‌وپرورش از لحاظ اهمیت و تأثیرگذاری با هیچ دستگاه دیگری قابل مقایسه نیست، افزودند: هویت‌سازی نسل نوجوان و جوان و ایجاد شوق و امید در او، تحول مستمر، توانمندسازی مادی و غیرمادی معلمین، حمایت از مراکز تربیت معلم، تقویت معاونت پرورشی و الگوسازی در جامعه معلمین، مهم‌ترین سرفصل‌های کاری آموزش‌وپرورش است.

اثبات حقانیت مواضع ایران درباره آمریکا

سخنرانی روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب در جمع هزاران نفر از معلمان و فرهنگیان کشور دربردارنده نکات مهمی درباره تحولات جاری در منطقه بود که باید به‌صورت ویژه مورد بررسی و واکاوی قرار گیرد.

عنکبوتی به نام رامبد جوان

در عالم علم، کاشف ارگانیسم جدید گیاهی و جانوری می‌تواند نام خود یا شخص دیگری را نیز در بخشی از نام علمی ای که برای گونه اتخاب می کند، بگنجاند.

بازداشت شاهرخ‌خان در تهران

طرح برخورد با سارقان و مالخران وسایل نقلیه در پایتخت که در روزهای گذشته از سوی پلیس آگاهی تهران اجرا شد با دستگیری 57سارق و مالخر همراه بود.

کلاهی که پهلوی نتوانست بردارد

شغل آبا و اجدادی‌اش نمدمالی بوده و از زمانی که به یاد دارد، کنار دست پدر فوت‌وفن را یاد گرفته و کلاه‌نمدی برای همشهریانش درست کرده.می‌گوید کلاه‌نمدی برای قوم بختیاری ارج‌وقرب خاصی دارد و در مراسم عزا و عروسی نمی‌شود بدون کلاه حاضر شد.

«پایتخت» به شرط بهتاش