• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 224117
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/DRD5K
+
-

سندی که دست مافیا را رو کرد

شهردار تهران به تمامی حواشی قراردادهای منعقدشده برای توسعه ناوگان حمل‎ونقل عمومی پاسخ داد

شهردار
سندی که دست مافیا را رو کرد

در روزهای اخیر حواشی زیادی برای شهرداری تهران به‌وجود آمده و بهشت‌نشینان را حسابی درگیر خود کرده است. قرارداد مدیریت شهری پایتخت با چینی‌ها، چند روزی است بر سر زبان‌ها افتاده و همه نگاه‌ها را به‌سوی شهرداری علیرضا‌زاکانی جلب کرده است؛ قراردادی که می‌تواند تحول عظیمی را در شهر تهران ایجاد و ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت را وارد فصل جدیدی کند.
برقی‌سازی ناوگان؛ موضوعی که تمام دنیا به‌سوی آن حرکت می‌کند و تنها راه نجات از آلودگی هوا هم محسوب و در ذیل این قرارداد محقق می‌شود. واردات 2500دستگاه اتوبوس برقی، 10هزار دستگاه ون برقی و 27هزار و 500 دستگاه تاکسی برقی در این قراردادها عنوان شده و ورود آن به شهر یک اقدام بی‌سابقه در تاریخ بلدیه خواهد بود.
حال در این میان عده‎ای تلاش داشتند این اقدام شهرداری تهران را با افشاگری‌های بی‌اساس با چالش مواجهه کنند تا مطالبه اصلی شهروندان تهرانی‌ میسر نشود. برهمین اساس سه‌شنبه‌شب، شهردار تهران با حضور در گفت‌وگوی ویژه خبری به بسیاری از ابهامات ایجادشده درخصوص این قرارداد پاسخ داد. زاکانی با اشاره به عقب‌ماندگی تاریخی در حوزه زیرساخت‌های شهری، به‌طور کامل اقدامات مدیریت شهری در حوزه توسعه ناوگان عمومی را تشریح کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید