• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95820
+
-

مرگ عجیب 5نفر در تهران


3مرد معتاد در 3حادثه جداگانه، یک نوزاد دو ماهه و مردی 45ساله به طرز عجیب و مشکوکی جانشان را از دست دادند.
به‌گزارش همشهری، صبح شنبه سوم اسفند‌ماه جسد 3مرد معتاد 40، 45 و 50ساله حوالی رازی کشف شد و گزارش مرگ آنها به پلیس اعلام شد. اجساد این 3نفر در 3خیابان جداگانه و به فاصله چند دقیق کشف و موضوع به قاضی جنایی تهران اعلام شد. قاضی دستور داد تا اجساد این 3مرد معتاد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.
گزارش بعدی ساعت13:40 شنبه به قاضی جنایی تهران اعلام شد. قربانی کودکی بود دو ماهه که به طرز مشکوکی جان باخته بود. ظاهرا خانواده این پسر 2ماهه، ‌برای تزریق واکسن 2ماهگی پسرشان را به مرکز بهداشت برده بودند اما هنگام تزریق پسربچه حالش بد شد و به کام مرگ رفت. خانواده این کودک از کادر مرکز بهداشت شکایت کرده‌اند که با دستور قاضی جنایی، پرونده به دادسرای جرایم پزشکی تهران فرستاده شد.
اما آخرین گزارش را مأمور کلانتری ونک به قاضی جنایی تهران اعلام کرد. قربانی مردی بود 45ساله که پخت غذا با گاز پیک نیک به قیمت از دست دادن جانش تمام شد. این مرد در حال پخت غذا بود که ناگهان گازپیک نیک منفجر  و آتش به پا شد. او در میان شعله‌های آتش گرفتار و دچار سوختگی شد  که برای درمان به بیمارستان سوانح و سوختگی انتقال یافت. تلاش برای درمان او آغاز شد اما بی‌فایده بود و شدت سوختگی به حدی بود که این مرد جانش را از دست داد.

این خبر را به اشتراک بگذارید