• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 25 شهریور 1398
کد مطلب : 78834
+
-

با مردم

با مردم

 انباشت زباله در خیابان نبرد
انباشت زباله در خیابان نبرد، کوچه شیردم، تقاطع جعفرنزد و شیردم تبدیل به مشکلی جدی شده که سلامت و امنیت شهروندان را به خطر انداخته است.
دبیری از نبرد
 
   دلار پایین آمده اما کالاهای ضروری نه
چرا قیمت دلار به زیر 12تومان رسیده اما شیر 6هزارتومان شده است. از مسئولان توقع داریم قیمت‌ها را به‌ روال قبلی برگردانند.
محمدی از بجنورد

   وضعیت نامناسب آب شرب در شهرک ساحلی سنندج
آب شرب شهرک ساحلی سنندج که قبلا دچار مشکل شده بود و به‌ناچار مجبور به مصرف آن بودیم، دوباره دچار مشکل شده و کسی هم پاسخگوی رفع مشکل نیست. واقعا سلامت مردم مهم نیست؟
آریس از سنندج

   دردسرهای ابطال کارت ملی‌های قدیمی
در حالی‌که مسئولان می‌دانستند امکان صدور کارت ملی جدید وجود ندارد، واقعا باطل کردن کارت‌های ملی قدیمی را چرا انجام دادند؟ اکنون ماه‌هاست منتظر کارت ملی جدید هستیم و برای گرفتن ویزا، کارت بانکی، سند ثبتی و ... دچار مشکلات بسیار هستیم.
اعتباری از تهران 

   داروی‌های افسردگی در مرند پیدا نمی‌شود
کمبود دارو تا دورترین شهرستان‌ها هم رسیده است و در مرند آذربایجان شرقی داروهای افسردگی و اعصاب ازجمله نورتریپتیلین و فلوکستین که ساخت ایران است، ‌چند ماهی است که نایاب شده است. از مسئولان آذربایجان شرقی توقع پاسخگویی داریم.
زمانی از مرند

   بدون درآمد چگونه زندگی کنیم؟
فرزند معلول دارم، همسرم ورشکست شده، پسرم سرباز است و به من هم شغلی نمی‌دهند، یک نفر بگوید ما که روزی آبرویی و اعتباری داشتیم چگونه زندگی کنیم؟
باقری از تهران

   شیر خشک آپتامیل اچ.آ.2 پیدا نمی‌شود
مدتی قبل بحران شیرخشک ایجاد شده بود که تا حد زیادی حل شد اما شیر خشک آپتامیل اچ.آ.۲ هنوز به سختی پیدا می‌شود و با خواهش و تمنا یک قوطی، یک قوطی از داروخانه‌ها می‌خرم.
داووی از کرج 

   آبدارچی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک!
همکاری داریم که با پنهان کردن مدرک تحصیلی خود دو ماهی است به‌عنوان نظافتچی در بیمارستان مشغول به‌کار شده است درحالی‌که کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دارد! واقعا چرا این کار را با جوانان ما کرده‌اند و پاسخگو هم نیستند؟
جوانمرد از تهران

   افزایش قیمت شیر و بطری غیرمنطقی است
من یک تولید‌کننده کوچک محصولات لبنی‌ام و مجموعه‌ام با ۱۰‌نیرو فقط و فقط به‌خاطر افزایش غیرمنطقی قیمت شیر و بطری نفس‌های آخرش را می‌کشد. مسئولان به داد برسند.
حیدری از تالش

   از ماست که بر ماست
هر چقدر تحریم‌ها مؤثر باشند، هیچ‌چیزی بیشتر از کارهایی که خودمان می‌کنیم بر وضع کشور  مؤثر نیست. هوای یکدیگر را داشته باشیم و حق هم را پایمال نکنیم.
مرادی از تهران 

   چرا قیمت لوازم دیجیتال را کنترل نمی‌کنند
قیمت یک هندزفری معمولی به 500هزارتومان رسیده و کسی به روی خودش نمی‌آورد. این در حالی است که به ظاهر بازار ارز کنترل شده است؟
پیرموسی از اردبیل

   تخریب زاگرس در یاسوج
هزاران درخت بلوط به قیمت دو‌بانده‌کردن مسیر یاسوج به سی‌سخت قلع‌و‌قمع شده‌اند. درحالی‌که می‌شد با طراحی پل معلق یا روگذر مناظر زیبایی برای گردشگران ساخت، جنگل را حفظ کرد و راه ساخت.
رشیدی از یاسوج

   نرخ تامین‌اجتماعی برای سیگاری‌ها شناور باشد
یکی از راه‌های ترک سیگار توسط سیگاری‌ها، افزایش حق بیمه این افراد است تا بدین وسیله حق افرادی که نسبت به حفظ سلامت خود کوشا هستند، محفوظ بماند که این کار به عدالت هم نزدیک‌تر است.
دلسوخته وطن

   رانندگان تاکسی برای تهیه پول خرد دچار مشکل هستند
پول‌های نو با افزایش 30تا 40درصدی قیمت پیدا می‌شوند و دلالان می‌گویند بانک‌ها پنهانی به آنها پول‌خردها را می‌دهند اما خود بانک‌ها به مراجعین می‌گویند پول خرد ندارند. این چه ظلمی است در حق رانندگان تاکسی؟
دانشی از تهران 

   خروجی محمدشهر به حال خود رها شده است
خروجی محمدشهر و ترمینال شهید کلانتری واقع در اتوبان تهران- کرج به حال خود رها شده است. 2سال است با سازمان‌های مختلف تماس گرفته و خواهان تعمیرات در وضعیت آسفالت و چاله‌های این مسیر می‌شویم اما خبری نیست که نیست.
سیدحسین موسوی‌یزدی از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید