• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
شنبه 5 مرداد 1398
کد مطلب : 68441
+
-

آغاز پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد. به گزارش ایسنا، «مرتضی عزتی» نبود پول خرد را یکی از عوامل نارضایتی تاکسیداران و مردم دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات تحمیل‌شده به جامعه از بیرون باید مدیران برای کاهش تنش‌های داخلی همت مضاعف داشته باشند. 

وی تنش ایجاد شده بین مردم و تاکسیداران را در نبود پول خرد مورد بررسی قرار داد و افزود: در سال گذشته هفته‌ای ۲۰ میلیون تومان پول خرد از کمیته امداد تأمین می‌شد که امسال به ۵ میلیون تومان کاهش‌ یافته است. مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم عنوان کرد: یکی از مطالبات مردم و تاکسیداران استفاده از سیستم پرداخت الکترونیکی و استفاده از سیستم‌های نوین الکترونیکی در پرداخت کرایه‌های تاکسی است که باید به سمت اجرایی کردن آن حرکت کنیم. عزتی از راه‌اندازی پرداخت الکترونیکی به‌صورت پایلوت در ۲۰ دستگاه تاکسی خبر داد و تصریح کرد: آماده اجرا کردن سیستم QR در تاکسی‌های شهر و تاکسی بی‌سیم هستیم.
وی ادامه داد: ابتدا ۲ هزار تاکسی خطی و سپس ۷۰۰ دستگاه تاکسی بی‌سیم به سیستم نوین پرداخت تجهیز شده و در مرحله بعد همه 7 هزار تاکسی به سیستم QR مجهز خواهند شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید