• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
پنج شنبه 20 تیر 1398
کد مطلب : 65229
+
-

اخبار کوتاه/شهر

پل‌های تقاطع ثامن  در مراحل پایانی


صفا صبوری‌دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری، از آغاز عملیات اجرایی پل شرق به جنوب تقاطع غیرهمسطح ثامن خبر داد. به گزارش همشهری، صبوری‌دیلمی با اعلام این خبر گفت: «طی‌ماه‌های اخیر بیش از 17هزار مترمربع از املاک معارض پل‌های تقاطع ثامن، با صرف مبلغی حدود 37میلیارد تومان و البته به قیمت توافق شده در سال‌های 95و 96تملک و تحویل مجریان پروژه شده است.» او اضافه کرد: «هم‌اکنون اجرای اقداماتی از قبیل اصلاح هندسی، تعریض و اصلاح تراز ارتفاعی در 1700متر از طول مسیر کندروی شمالی بزرگراه امام رضا(ع) در بخش غربی پل دوربرگردان غرب به غرب ادامه دارد و در نتیجه اجرای مجموعه اقدامات یادشده، پیشرفت عملیات اجرایی تقاطع ثامن از مرز 84درصد فراتر رفته است.»


دومین چالش نوآوری تهران هوشمند

دومین چالش نوآوری تهران هوشمند همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در روز 27تیرماه با محور کارآفرینی و نوآوری آغاز خواهد شد. به گزارش همشهری، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری و دبیرخانه «تهران هوشمند» دومین چالش نوآوری یا ماراتن خلاقیت و برنامه‌نویسی (Hackathon) را با هدف مشارکت همگانی در پویایی شهر، نظارت مستمر بر عملکرد خدمات شهروندی، شفافیت و پاسخگویی در شهر و افزایش زیست‌پذیری تهران در طول 3 روز برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌کند. علاقه‌مندان برای حضور در این برنامه 3‌روزه می‌توانند با مراجعه به وبگاه (https://evand.com/events/dmondsmartcity) ثبت‌نام کنند. 


اجرای «جمعه‌های هنر تهران»روی پل طبیعت با حضور هنرمندان

پل طبیعت به‌عنوان یک اثر فاخر هنری و معماری بی‌نظیر در جهان و نماد تهران و مقصد نخست گردشگران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد میزبان هنرمندان در «جمعه‌های هنر تهران» خواهد بود. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت نوسازی عباس‌آباد،دومین هفته جمعه‌های هنر تهران برنامه هنرمندان موسیقی نواحی و اقوام از ساعت 18تا 21روز جمعه 21تیرماه روی پل طبیعت برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید