• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 9 تیر 1398
کد مطلب : 62420
+
-

جاده یاسوج _ شیراز ایمن‌ می‌شود

راه
جاده یاسوج _ شیراز ایمن‌ می‌شود

مدیر کل راهداری و حمل ‌و ‌نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه مطالعه و ایمن‌سازی کیلومتر ۲۵ جاده یاسوج ـ شیراز اجرا می‌شود.

 به گزارش تسنیم، «محمد نصیری ‌راد» افزود: کیلومتر 25 جاده یاسوج- شیراز، حد فاصل روستای پریکدان تا گنجون، در باران‌های سیل‌آسای فروردین ماه امسال به دلیل رانش زمین مسدود شد.
وی با اشاره به این‌که بنا به گفته کارشناسان بازگشایی این محور حداقل یک ماه به طول می‌انجامید عنوان کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل راهداری، این جاده در کمتر از 10 روز بازگشایی شد که برای بسیاری از کارشناسان باورنکردنی بوده است.

نصیری‌ راد ابراز کرد: هم‌اکنون برای سبک‌سازی رانش و کار اصولی در این محدوده 15 میلیارد ریال برآورد شده است و بعد از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود. 
وی با بیان این‌که امیدوارم این پروژه تا قبل از بارندگی‌های امسال به اتمام برسد ادامه داد: برای انسجام مسائل فنی تثبیت خاک با مطالعات ژئوتکنیکی و زمین‌شناسی ادامه مسیر کیلومتر 25 جاده یاسوج - شیراز مشاوری انتخاب شده است.

مدیر کل راهداری و حمل‌ و ‌نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: بعد از نتایج مشاور در صورت انتخاب این اداره به عنوان کارفرما برای تکمیل مسیر اقدام می‌کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید