• شنبه 8 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 18 شوال 1445
  • 2024 Apr 27
یکشنبه 2 تیر 1398
کد مطلب : 61166
+
-

جم؛ میزبان شایسته لیگ برتر نوزدهم

جم؛ میزبان شایسته لیگ برتر نوزدهم

فرماندار شهرستان جم گفت: امکانات این شهرستان برای میزبانی شایسته از مسابقات لیگ برتر تقویت می‌شود. به گزارش مهر، «محمد حسینی» در نشست هماهنگی برگزاری لیگ نوزدهم در جم اظهار کرد: تمام بازی‌ها در شهرستان جم با حداقل امکانات ولی با حداکثر امنیت ممکن برگزار شد. «محمد حسینی» افزود: زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه تختی جم به‌زودی ترمیم و آماده تمرینات تیم پارس می‌شود.

وی تصریح کرد: هتل شهرداری جم در حال تکمیل است و انتظار داریم تا هفته دولت به بهره‌برداری برسد. حسینی اضافه کرد: زمین چمن بزرگ بهارستان با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. وی تأکید کرد: ترمیم زمین چمن ورزشگاه تختی به‌زودی آغاز و ظرف زمان کوتاهی ساماندهی می‌شود. این مقام مسئول با اشاره به این‌که استاندار با وزیر نفت مکاتباتی انجام داد گفت: نشست استاندار در تهران ثمربخش بود و تعهداتی توسط پتروشیمی‌ها داده شد که انتظار داریم حمایت کاملی داشته باشند.

وی گفت: همراهی و همگامی خوبی در شهرستان برای برگزاری مطلوب مسابقات وجود داشته و دارد و در همین راستا، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از عملکرد شهرستان در برگزاری مسابقه پایانی لیگ برتر در جم به صورت مکتوب تقدیر کرد که تنها تقدیر انجام‌شده از تدابیر امنیتی برگزاری مسابقات در کل کشور است. حسینی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مطلوب مسابقات لیگ برتر، ۲۰۰ میلیون تومان از سوی شرکت فجر جم برای آماده‌سازی ورزشگاه تختی جم هزینه شد.

وی ادامه داد: در سال ۹۶، ۱۵ درصد مطالبات تیم پرداخت شده بود که با وجود پرداخت مابقی مطالبات در سال ۹۷، همچنان بخشی از مطالبات مانده است. حسینی یادآور شد: در همین راستا با حمایت پتروشیمی‌ها از تیم پارس جم پیشنهاد شده است که تبلیغات این شرکت روی پیراهن بازیکنان باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید